کد خبر : 1612929 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:23 | 988 بازدید | 0 دیدگاه

قانع به قهرمانی در لیگ برتر نیستیم؛

مصلح: بازیکن سپاهان منظوری نداشت و عذرخواهی کرد

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تمام توان باشگاه برای قهرمانی در جام حذفی خواهد بود.

مصلح: بازیکن سپاهان منظوری نداشت و عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگاران پس از پیروزی 2 بر صفر برابر السد قطر گفت: بازی خوبی بود و توانستیم بازی را ببریم. حق ما در آسیا صعود بود اما مقابل السد و مقابل پاختاکور با اشتباهات داوری، امتیازاتمان گرفته شد. سعی کردیم که در این بازی از حیثیت خودمان دفاع کنیم که خدا را شکر با یک بازی قشنگ السد را شکست دادیم.


مصلح در مورد خداحافظی ژاوی مقابل پرسپولیس اضافه کرد: ژاوی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. حس خوبی بود که مقابل او بازی کنم. برای او در عرصه مربی‌گری آرزوی موفقیت می‌کنم.


از مصلح در مورد قانون 50/50 در نیمه نهایی جام حذفی هم پرسیده شد که او بیان کرد: من این موضوع را نشنیده بودم. نظر خاصی در این مورد ندارم.


مصلح درباره صحبت های سیاوش یزدانی پس از بازی برابر پرسپولیس که منجر به محرومیت او شد، توضیح داد: این بنده خدا بعداً عذرخواهی کرد و چنین منظوری نداشت.


سوال آخر در مورد دیدار نیمه نهایی جام حذفی بود؛ مصلح عنوان کرد: مقابل سپاهان بازی سختی داریم. امیدوارم علاوه بر لیگ، حذفی را هم قهرمان شویم. ما قانع به قهرمانی در لیگ برتر نیستیم و با تمام قوا برای قهرمانی حذفی می‌رویم. ما با این که خسته هستیم، تمام تلاشمان را در جام حذفی به کار می‌گیریم.

دیدگاه‌ها