کد خبر : 1588397 | 12 بهمن 1397 ساعت 14:21 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

دنی سبایوس:

از همان روز اول فهمیدم که بنزما چه بازیکنی است

رئال مادرید با درخشش فوق تصور بنزما به روزهای اوجش برگشته است.

از همان روز اول فهمیدم که بنزما چه بازیکنی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک شروع ضعیف که به اخراج لوپتگی و آمدن سولاری منجر شد، رئال مثل همیشه در حساس ترین مقطع فصل به فرم همیشگی خودش برگشته است. این بازگشت را پس از اندیشه های سولاری به فرم عالی بنزما نیز مدیون است. کریم تقریبا هر هفته گلزنی می کند و شب گذشته نیز در برتری 3-1 بر جیرونا دبل کرد تا رئال راهی نیمه نهایی کوپا دل ری شود.

 

 

1378268

 

 

دنی سبایوس، ستاره اندولوسی رئال که تابستان 2017 از بتیس به جمع کهکشانی ها پیوست، در پایان بازی به تمجید از کریم پرداخت و گفت:« از همان روز اولی که در تمرین رئال حاضر شدم، فهمیدم که بنزما چه بازیکن خوبی است. او یک مهاجم فوق العاده است.»

 

فینال در ورزشگاه بتیس:« دوست دارم در فینال با بتیس بازی کنیم. همیشه برای تیم سابقم بهترین ها را آرزو دارم ولی اگر در فینال به یکدیگر برخورد کنیم، هدفی جز شکست این تیم و قهرمانی نخواهم داشت.»

 

نیمه نهایی:«پس از اینکه در سه سال گذشته نتوانسته بودیم به نیمه نهایی برسیم، تمام هدف مان را گذاشته بودیم تا امسال این طلسم را بشکنیم. حالا در نیمه نهایی هستیم و برای من فرقی نمی کند که با چه تیمی در این مرحله روبرو شویم. بارسا، بتیس و والنسیا تیم های بسیار خوبی هستند.»

 

دیدگاه‌ها