کد خبر : 1624712 | 27 تیر 1398 ساعت 17:26 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

کیه ران تریپیر:

وقتی پیشنهاد اتلتیکو رسید، دیگر درنگ نکردم

مدافع راست تیم ملی انگلیس از پیوستن به اتلتیکو مادرید بسیار راضی و خوشحال است.

وقتی پیشنهاد اتلتیکو رسید، دیگر درنگ نکردم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کیه ران تریپیر ستاره انگلیسی فصل گذشته تاتنهام به اتلتیکو پیوست و ساعتی پیش مراسم معارفه او برگزار شد. او جانشین خوان فران در سمت راست خط دفاعی اتلتیکو خواهد شد.

 

 

1420289

 

 

تریپیر در مراسم معارفه خود گفت:« می خواهم از رئیس باشگاه تشکر کنم و پیوستنم به اتلتیکو را مدیون او هستم. برای باشگاه و هواداران، همه توانم را خواهم گذاشت. بسیار هیجان زده ام. تمرینات پیش فصل بسیار سخت است؛ دقیقا مشابه آنچه که در تاتنهام داشتیم. بودن در اتلتیکو یک افتخار است و بی تاب بازی برای تیم جدیدم هستم.»

 

تریپیر سپس به تمجید از دیگو سیمئونه پرداخت و گفت:« مدت هاست بازی های اتلتیکو را می بینم و می دانم سیمئونه چه ایده هایی دارد. او از بازیکنانش حداکثر تلاش، سختکوشی و تعهد را می خواهد. اتلتیکو مثل یک خانواده بزرگ است و سیمئونه هم یکی از بهترین مربیان دنیاست. کار کردن با او مایه غرور است.»

 

تریپیر در مورد دلیل انتخاب اتلتیکو گفت:« لیگ برتر یکی از بهترین لیگ های دنیاست؛ ولی وقتی پیشنهاد اتلتیکو رسید، دیگر درنگ نکردم و نیاز به فکر کردن نبود. سیمئونه یک مربی درجه یک است و بازیکنان درجه یکی هم در تیم داریم.

دوست داشتم زندگی در مادرید را تجربه کنم و همیشه آرزوی بازی در لالیگا را داشتم. ممنون از همه کسانی که در این انتقال به من کمک کردند. با پوچتینو(سرمربی تاتنهام) هم صحبت کردم و به وی گفتم که نمی توانم شانس پیوستن به اتلتیکو را از دست بدهم و او هم با نظر من مخالفت نکرد.»

 

 

1420226

 

 

دیدگاه‌ها