کد خبر : 1019205 | 26 مرداد 1392 ساعت 12:07 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت مصطفی سیفی از نفت تهران

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت تهران با اعلام تصمیمش مبنی بر شکایت از این باشگاه، گفت: بازیکن کالا نیست که با آن برخورد بازاری شود!

شکایت مصطفی سیفی از نفت تهران
مصطفی سیفی درباره آخرین وضعیت خود گفت: اواخر فصل گذشته از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و نتوانستم بازی کنم. برای بهبودی مصدومیتم جراحی کردم و به همین دلیل نتوانستم در فصل نقل و انتقالات به تیمی بپیوندم. این در حالی است که پنج پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم، اما مصدومیت مانع این کار شد.
به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: من با نفت تهران قرارداد داشتم، ولی آنها در عین ناجوانمردی مرا در لیست فروش قرار دادند. بازیکن مصدوم را در هیچ جای دنیا در لیست فروش نمی گذارند. تا وقتی خوب بودم برایشان بازی کردم و آنها از من استفاده کردند، اما وقتی پایم مصدوم شد، با وجود این که دو سال دیگر قرارداد داشتم، مرا از لیست خارج کردند. باورش برایم سخت است که برای یک ورزشکار چنین وضعیتی پیش بیاید.
سیفی در ادامه با ابراز پشیمانی از نپیوستن به نفت تهران، گفت: دوست ندارم به من با دید ابزاری نگاه کنند. اعتقاد هم ندارم که بدون زحمت پول به دست بیاورم، ولی این کار نفت درست نبود. آنها حتی با من یک تماس نگرفتند و مرا از لیست خارج کردند. به همین دلیل قصد دارم برای اولین بار از یک تیم شکایت کنم. از مسئولان نفت می‌خواهم که با سایر بازیکنانشان کالایی برخورد نکنند. قرار نیست هر بازیکنی خوب بود از او استفاده شود، ولی وقتی بد شد، آن را به سطل زباله بیندازند.

دیدگاه‌ها