کد خبر : 2017085 | 06 اردیبهشت 1403 ساعت 22:17 | 11.7K بازدید | 59 دیدگاه

شانس داشتیم، با جوان‌ها مس را شکست می‌دادیم

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

سرمربی پیکان اعلام کرد بابت جوانگرایی که در این تیم انجام داده، خوشحال است.

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از دیدار هیجان‌انگیز پیکان و مس در جام حذفی که با شکست خودروسازان همراه بود، در نشست خبری حضور یافت.

ویدئو: 331014

عنایتی درباره بازی با مس گفت: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه‌ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق‌العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می‌خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان با اشاره به عملکرد خوب تیمش در مصاف با مس بیان کرد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازی‌های لیگ آماده می‌شویم که بازی‌های سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

2014925

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند. از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتجربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی خوشحال‌کننده است.

دیدگاه‌ها