کد خبر : 1019319 | 27 مرداد 1392 ساعت 12:30 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس - لاتزیو : جدال در سوپر جام ایتالیا

دو تیم یوونتوس و لاتزیو یکشنبه شب در سوپر جام ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.

یوونتوس - لاتزیو : جدال در سوپر جام ایتالیا
امشب بازی سوپرکاپ ایتالیا میان دوتیم یوونتوس (قهرمان فصل گذشته رقابتهای سری آ) و لاتزیو (قهرمان پارسال جام حذفی ایتالیا) برگزار می شود.
به گزارش گل ، برای یوونتوس انتظار می رود تا کارلوس توز و فرناندو یورنته دو خرید تابستانی بینکونری از ابتدا در ترکیب اصلی برابر لاتزیو به میدان بروند تا نخستین دیدار رسمی شان با پیراهن یوونتوس را انجام دهند.
پسران آنتونیو کونته در حال حاضر مدافع عنوان قهرمانی در سوپر جام ایتالیا و دو قهرمانی متوالی در اسکودتو هستند. بینکونری فصل گذشته با 9 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول به قهرمانی رسید در حالی که لاتزیو با حضور در پله ششم به کارش در لیگ پایان داد.
ظاهرا با اضافه شدن بازیکنان مهمی چون کارلوس توز ،یورنته و آنجلو اوبونا یوونتوس برای سومین قهرمانی متوالی تلاش خواهد کرد.
با تمام این اوصاف یوونتوسی ها در تورنمنت دوستانه چمپیونز کاپ بدون کسب حتی یک برد با قرار گرفتن در رده آخر به کارشان پایان دادند اما کونته از آمادگی شاگردانش مطمئن است.
در عین حال لاتزیو با قهرمانی در کوپا ایتالیا برابر رقیب همشهری اش یعنی رم موفق شد راهی سوپر جام ایتالیا و حریف یوونتوس قهرمان حال حاضر سری آ شود.پسران ولادمیر پتکوویچ در بازی های پیش فصل موق شدند برابر تیم کریستال پالاس لیگ برتری به برد 1-0 برسند
آنها همچنین موفق نشدند از سال 2000 به بعد در این جام به قهرمانی برسند جایی که آنها اینتر را با نتیجه 4-3 شکست داده بودند هر چند که بعد از آن دو بار به مقام نائب قهرمانی رسیده اند.
یوونتوس نیز امیدواراست بتواند به مانند سال گذشته همانطور که با حساب 4-2 از سد ناپولی گذشت ،لاتزیو را شکست دهد.

دیدگاه‌ها