کد خبر : 1019329 | 27 مرداد 1392 ساعت 13:06 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس:پرسپولیس با جوانانش پتانسیل قهرمانی دارد

فرشاد پیوس می‌گوید، پرسپولیس امسال خوب بسته شده و با انگیزه جوانان خود پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد.

پیوس:پرسپولیس با جوانانش پتانسیل قهرمانی دارد
پیشکسوت پرسپولیس درباره ارزیابی خود از پرسپولیس و بازی‌های این تیم در 5 هفته گذشته اظهار کرد: پرسپولیس امسال یک تیم جوان بسته و باید به این تیم بها و فرصت داد تا بتواند به اهداف خود برسد. خط دفاع پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشته و تیم از نظر سازمان دفاعی وضعیت خوبی دارد. بازیکنان به موقع جمع شده و باز می‌شوند. بازی خوب مدافعان میانی هم باعث شده پرسپولیس کمترین گل خورده را داشته باشد.
به گزارش ایسنا ، وی با اشاره به نیاز پرسپولیس به یک هافبک طراح در میانه میدان گفت: هم حقیقی و هم دهنوی بیشتر تمایل دفاعی دارند و از کناره‌ها کمتر حرکت می‌کنند. یک مهاجم خوب باید 5 موقعیت خوب برایش فراهم شود تا بتواند 2 گل بزند نه اینکه در طول یک بازی فقط یک فرصت خوب داشته باشد.
پیوس با بیان اینکه هواداران باید به این پرسپولیس فرصت دهند، گفت: یک پیشنهاد برای دایی دارم و آن هم این است که از پیام صادقیان پشت مهاجمان استفاده کند چراکه خوب دریبل می‌کند و می‌تواند با پاس‌های عمقی خود مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد. از همه مهم‌تر این است که باید به محمد عباس‌زاده بیشتر فرصت دهند. عباس‌زاده در ساری بازیکن من بود. او قابلیت‌های زیادی دارد و گلزن خوبی است. ضمن اینکه پشت محوطه خوب خطا می‌گیرد. به نظر من اگر پرسپولیس با دو مهاجم کاذب بازی کند که بتوانند دفاع حریف را پرس کرده و از همان جلو اقدام به توپ‌گیری کنند، می‌توانند موقعیت های زیادی برای خود ایجاد کنند.
وی گفت: پرسپولیس باید به دهه 60 و 70 برگردد که با 2 مهاجم بازی می‌کرد و همان اول بازی به گل می‌رسید. به نظر من این تیم پتانسیل‌های بالایی دارد و بیشتر بازیکنان جوان و جویای نام هستند.
مهاجم گلزن دهه 60 و 70 پرسپولیس و تیم ملی درباره این صحبت رویانیان که گفته بود امسال از دایی توقع قهرمانی نداریم، گفت: حرف رویانیان کارشناسی نیست. هر مربی که به پرسپولیس می‌آید باید از او قهرمانی خواست. بهتر است که رویانیان فنی صحبت نکند و به کارهای مدیریتی بپردازد. تیم‌های پایه و نوجوانان و جوانان پرسپولیس مشکلات زیادی دارند. تیم نوجوانان پرسپولیس به خاطر نبود آمبولانس سه بر صفر بازنده شد. هیچوقت پرسپولیس اینقدر ذلیل نشده بود. رویانیان پول خوب خرج می‌کند اما مدیریت باشگاه مشکل دارد.
پیوس با انتقاد از نحوه اداراه آکادمی پرسپولیس گفت: آقای رویانیان به آکادمی برسد که به نظر من یک کار دهان پرکن است و چندان جدی نیست. همه دوستان خودشان را در این آکادمی به عنوان مربی انتخاب کرده‌اند. عده‌ای از افراد آمده‌اند که پرسپولیسی‌ نبوده‌اند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانی مثل محمد قاضی و کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس موفق نبودند، گفت: بازی کردن در پرسپولیس یک هنر است. بعضی بازیکنان فکر می‌کنند که به محض اینکه به پرسپولیس آمدند مطرح می‌شوند، اما در این تیم باید ثبات داشت تا موفق شد. هر دوی آنها بازیکنان خوبی بودند اما به هر حال هر مربی سلیقه خاصی دارد و به اعتقاد من امسال پرسپولیس خوب بسته شده و می‌توان به این تیم برای قهرمانی درلیگ امید داشت. بازیکنان جوان خوبی در تیم هستند که باید در کنار باتجربه‌ها باشند و به نظر من دایی این موضوع را به خوبی می‌داند و بهترین استفاده را از بازیکنان می‌برد.

دیدگاه‌ها