کد خبر : 1019805 | 01 شهریور 1392 ساعت 11:10 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

جوکار: اگر سرخابی بودم گل من بهترین گل می‌شد

هافبک تکنیکی فجرسپاسی که در مقطعی هم کاپیتان فجر بود در برنامه نود گلی که به استقلال زده بود جزو گل‌های ماه فوتبال ایران بود.

جوکار: اگر سرخابی بودم گل من بهترین گل می‌شد
حمید جوکار بازیکنی که دوست دارد با درخشش در فجر به یک تیم بزرگ برود در مصاحبه با سایت گل حرف‌های جالبی زد.
اوضاع و احوال فجر چطور است؟
با بردی که مقابل سپاهان آوردیم شرایط خیلی خوبی به دست آوردیم و امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم. تیم ما تیم جوانی است که هنوز روی غلطک نیفتاده است مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شویم و با وجود آقاغلام و کادرفنی خوبی که داریم و دیگر مربیانمان بتوانیم در ادامه لیگ به موفقیت‌های بیشتر دست پیدا کنیم.
بازی با تراکتور را چطور می بینی. فکر می‌کنید تراکتور را هم بتوانید شکست دهد؟
تراکتور تیم قدرتمندی است اما ما سپاهان را دیدید که شکست دادیم و هدفمان این است که تراکتور را هم شکست دهیم تا بتوانیم به شرایط خوبی برسیم. فکر کنم اگر تراکتور را هم ببریم غول‌کش می‌شویم.
چرا در بازی‌های قبلی‌تان پس اینقدر ضعیف ظاهر شدید؟
در بازی های قبل هم ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در همین بازی با استقلال هم یک پنالتی را گل نکردیم در کل فکر کنم اگر در زدن ضربات آخر دقت کنیم می‌توانیم به موفقیت برسیم. به نظر من آقا غلام تقصیری ندارد و ما باید موقعیت‌هایمان را گل کنیم.
در بازی با تراکتور فکر می‌کنی تماشاگران شما بیشتر باشند یا تراکتوری‌ها؟
قطعا تماشاگران ما بیشتر خواهند بود چرا که ما در خانه بازی می‌کنیم در بازی قبل هم زیاد بودند و مطمئن باشید این بازی هم به حمایت می‌آیند تا بتوانیم موفق شویم.
در برنامه نود گل تو جزو گل‌های ماه بود به نظرت خودت به کدامیک از گل‌ها رای می‌دهی؟
از گل‌هایی که زده شد دو، سه تا انها شوت بود که قشنگ‌تر از بقیه بود به نظر خودم گلی که من زدم با پای چپ از 30 متری بود که فکر می‌کنم گل قشنگی بود. من به خودم رای می‌دهم و فکر می‌کنم اگر سرخابی بودم بهترین گل می‌شد.

دیدگاه‌ها