کد خبر : 1023626 | 07 مهر 1392 ساعت 15:51 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی فولام در آستانه اخراج

در پی نتایج ضعیف فولام در فصل جدید لیگ برتر احتمال اخراج مارتین یول از سمت سرمربیگری این تیم وجود دارد.

سرمربی فولام در آستانه اخراج
با گذشت 6 هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال فولام نتایج خوبی کسب نکرده است. سفیدپوشان غرب لندنی عصر روز گذشته (شنبه) در ورزشگاه کروین کاتیج 2 بر صفر مقابل میهمان خود کاردیف‌سیتی شکست خوردند تا چهارمین شکست فصل این تیم رقم بخورد.
به گزارش تسنیم،نشریه «ساندی پیپل» انگلیس گزارش داد مارتین یول، سرمربی تیم فولام به دلیل کسب نتایج ضعیف و شکستی دیگر در دقایق پایانی بازی در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفته است. گلی که جردن موتچ از کاردیف در دقیقه 2+90 وارد دروازه فولام کرد دست مسئولین این باشگاه را برای اخراج این مربی آلمانی باز بگذارد.
چند روز پیش هم خبری در روزنامه «دیلی میل» منتشر شد که یول به دنبال این است تا رنه مولنستین، دستیار پیشین سرالکس فرگوسن را به کادر فنی خود اضافه کند تا شاید از این طریق ناکامی‌های اخیر را پشت‌سر بگذارد. مولنستین آلمانی بین سال‌های 2007 تا 2013 دست راست فرگوسن، سرمربی پیشین و پرافتخار منچستریونایتد بود.
یول در یک سال گذشته رابطه خوبی با آلاستایر مکینتوش، مدیر اجرایی باشگاه فولام نداشته است و برخی بازیکنان قدیمی تیم معتقدند که او تکیه بیش از حدی به دیمیتار برباتوف، مهاجم بلغارستانی‌اش دارد.
فولام در دیدار بعدی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ 5 اکتبر 2013 (13 مهر 1392) در ورزشگاه کروین کاتیج میزبان استوک‌سیتی خواهد بود.
تنها پیروزی این فصل سفیدپوشان غرب لندنی هم در هفته اول لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان یول بر ساندرلند رقم خورد.

دیدگاه‌ها