کد خبر : 1030757 | 23 آذر 1392 ساعت 10:28 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: داور یک پنالتی قطعی را برای ما نگرفت

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: مقابل گسترش فولاد موقعیت‌های زیادی داشتیم و داور یک پنالتی قطعی را برای ما نگرفت.

تابش: داور یک پنالتی قطعی را برای ما نگرفت
مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس در مورد تساوی سپاهان در مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خوبی بود. بازیکنان ما در نیمه دوم فشار زیادی روی حریف آوردند اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد تا در نهایت مسابقه با تساوی به پایان برسد.
وی در مورد عدم پیروزی سپاهان در 7 دیدار گذشته خاطرنشان کرد: در مقابل گسترش فولاد داور یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفت. در صحنه‌ای که روی یعقوب کریمی اتفاق افتاد صد در صد خطای پنالتی صورت گرفت. به هر حال فکر می‌کنم با بازگشت مصدومان و جذب یکی دو مهره جدید بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و بار دیگر به شرایط خوب سپاهان بازگردیم.
قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد وضعیت سرجیو ون‌دیک خاطرنشان کرد: تست‌های پزشکی این بازیکن مشکلی نداشت و او در تمرینات شرکت می‌کند. او آقای گل لیگ استرالیا بوده و می‌تواند در مسابقات کمک زیادی به ما کند.
تابش در مورد اینکه آیا محمد غلامی به تعویض خود اعتراض داشته که روی نیمکت ننشست اظهار داشت: من در ورزشگاه حضور نداشتم و از این موضوع اطلاع نداشتم. شاید غلامی اجازه گرفته و به رختکن رفته است.
وی در مورد تشویق محمد‌رضا ساکت در ورزشگاه از سوی هواداران سپاهان، یادآور شد: در این ارتباط نظری ندارم و نمی‌دانم که چنین اتفاقی افتاده است. با توجه به اینکه کمی بیمار بودم در ورزشگاه حضور پیدا نکردم.
تابش در پایان با اشاره به حساسیت دیدار مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: بازی سختی است باید در این دیدار نتیجه بگیریم و امیدوارم بازیکنان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها