کد خبر : 1034600 | 02 بهمن 1392 ساعت 17:07 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویکروم: راه آهن 100درصد در لیگ می‌ماند

راه آهن در این فصل حتی با پول بابک زنجانی و مربی موفقی مثل ابراهیم زاده نتوانست به هدفش برسد و حالا حتی یکی از گزینه های سقوط است .

ویکروم: راه آهن 100درصد در لیگ می‌ماند
اگرچه شاید این تیم توسط دایی و دوستانش طلسم شده اما هستند برخی از بازیکنان این تیم که اعتقاد دارند آنها چوب داوری ها و بدشانسی تیمشان را خوردند. در همین زمینه دیوید ویکروم هافبک این تیم که بازیکن با کیفیتی هم هست با خبرنگار گل هم صحبت شده است.
بازی با تراکتور؟
باور کنید که آنها لایق برد نبودند و اگر شما فیلم بازی را هم ببینید متوجه می شوید که حق با من است،ما می توانستیم برنده این بازی باشیم اما داور در حق ما اجحاف کرد واگرنه می توانستیم برنده این دیدار ما باشیم نه تراکتور...
نتایج بد راه آهن در این فصل؟
ما تیم خوبی داریم و پتانسیل ما به مراتب بالاتر از این جایگاهی است که در جدول داریم اما نمی دانم واقعاً چه اتفاقی برای این تیم افتاد اگرچه من فکر می کنم اشتباهات داوری که جزیی از فوتبال است و البته بدشانسی که با راه آهن هم مسیر شده بود از مهمترین دلایل شکست ما بود.
آمدنت به راه آهن؟
من از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم اما خب راه آهن را انتخاب کردم چون این تیم ساختار خوبی داشت و البته تیم با کیفیتی است که می توانست به هدفهای بزرگی برسد اما خب این اتفاقات نیفتاد و همیشه همه چیز به وقف مراد تو نیست.
فارسی را خوب یاد گرفته ای؟
من حدود 6سال است که در ایرانم و فارسی را می توانم حرف بزنم و تا حدود زیادی بفهمم،من الان دیگر یک ایرانی به شمار می روم.
فوتبال ایران؟
خب در ایران پولهایی که رد و بدل می شود با کیفیت است و بازیکنانی هم که در تیمها هستند از نظر فنی خوب هستند اما امکانات خیلی حرفه ای را شاهد نیستیم در حالی که می توان با یک هزینه به اندازه و کارشناسی شده امکانات خوبی مثل زمین های با کیفیت و استادیوم های پیشرفته را تیمها دارا باشند. ایران در جام جهانی برزیل حضور دارد و این می تواند فرصت خیلی خوبی برای ایران باشد تا خودش را به استانداردهای جهانی نزدیک کند. همچنین جام جهانی ویترین بازیکنان فوتبال است که از آنجا می توانند به تیمهای بزرگ باشگاهی راه پیدا کنند.
سقوط راه آهن؟
ایمان دارم که این اتفاق نمی افتد و به شما قول می دهم که 100درصد راه آهن در لیگ می ماند،این تیم یکی از تیمعهای خوب و با کیفیت است و امکانات خوبی دارد و با مدیریت خوبی که داریم و همچنین بازیکنان بزرگمان و تجربه کادر فنی قطعاً می توانیم در لیگ بمانیم.
قهرمان امسال لیگ؟
استقلال با قدرت به قهرمانی می رسد چرا که این تیم مربی بزرگ و موفقی دارد ککه می تواند برای هر تیمی یک امتیاز ویژه باشد و همکچنین استقلال بازیکنان بزرگی دارد که می توانند در هر بازی نتیجه برد را برای تیمشان رقم بزنند.
ارتباطت با کبه و ساموئل؟
خب این دو از بازیکنان خوب و با کیفیت لیگ هستند که در یکی از بزرگترین تیمهای ایران و آسیا یعنی استقلال هم بازی می کنند و دوستی من با آنها طبیعی است تازه ما زبان هم را هم میفهمیم و ارتباط دوستانه ای باهم داریم برای هردو آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها