کد خبر : 1059543 | 22 اسفند 1392 ساعت 16:38 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات جهانی جوانان ووشو - ترکیه

سانداکاران حریفان خود را شناختند

قرعه کشی پنجمین دوره مسابقات جهانی جوانان ووشو صورت گرفت و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

سانداکاران حریفان خود را شناختند
به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها امروز (پنجشنبه 22 اسفند ماه 92) برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
قرعه‌کشی در بخش ساندا در مراسمی با حضور نمایندگان کشورها صورت گرفت که نفرات ایران در اوزان مختلف دختران و پسران حریفان را شناختند تا از فردا به مصاف هم بروند.
* قرعه‌کشی دختران به شرح زیر است:
ماریه قادری‌نژاد در وزن 48 کیلوگم دور نخست استراحت دارد. وی در مرحله بعد به مصاف برنده مصر و آمریکا خواهد رفت. وی تا دیدار نهایی با نمایند چین روبرو نخواهد شد.
در وزن 56 کیلوگرم زهرا سلحشور ابتدا با نماینده روسیه روبرو می شود. وی در صورت پیروزی به مصاف نماینده مصر خواهد رفت.
صبا شریفی در 60 کیلوگرم در گام نخست با هند مصاف می دهد و در صورت پیروزی، با سانداکاری از روسیه مبارزه می کند.
* قرعه‌کشی پسران به شرح زیر است:
در وزن 52 کیلوگرم، مهدی محمدی ابتدا با حریفی از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد. وی در صورت پیروزی با یکی از نمایندگان جمهوری آذربایجان، افغانستان و هند روبرو می‌شود. در این گروه ورزشکارانی از مصر، کره جنوبی، ترکیه و روسیه نیز حضور دارند.
عرفان آهنگریان در 54 کیلوگرم کار خود را با حریفی از ترکمنستان آغاز خواهد کرد و در ادامه با برنده فرانسه و اندونزی مبارزه می‌کند. در گروه این سانداکار ایرانی، حریفان اوکراین، کره جنوبی، آمریکا و ویتنام نیز دیده می‌شوند. نماینده چین تا فینال با محمدی روبرو نخواهد شد.
در وزن 70 کیلوگرم محسن شهبازی ابتدا استراحت دارد. این ملی‌پوش ایرانی در مرحله دوم با اندونزی روبرو می‌شود و در صورت پیروزی، برنده افغانستان یا قزاقستان را در پیش خواهد داشت.
میلاد عارفی مقام کار خود را در وزن 75 کیلوگرم با رویارویی با نماینده هند آغاز خواهد کرد.
در وزن 80 کیلوگرم هم سینا خلیلی در گام نخست استراحت دارد و در ادامه با برنده روسیه و استرالیا مصاف می‌دهد.
پنجمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در دو بخش ساندا (مبارزه) و تالو (اجرای فرم) دختران و پسران از فردا جمعه آغاز و چهار روز به طول می‌انجامد.

دیدگاه‌ها