کد خبر : 1082200 | 24 فروردين 1393 ساعت 11:34 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: بدون ملی‌پوشان نیمی از توانمان را نداریم

قائم‌مقام باشگاه سپاهان گفت: بدون شک بدون حضور ملی‌پوشان کارمان سخت می‌شود و نیمی از توانمان را نداریم.

تابش: بدون ملی‌پوشان نیمی از توانمان را نداریم
مسعود تابش در مورد عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط سپاهان گفت: متاسفانه مقابل نفت تهران هر چه زدیم به در بسته خورد. دروازه‌بان این تیم یک روز استثنایی داشت و واقعا قدرتمند ظاهر شد.
به گزارش فارس، متاسفانه با پیروزی یک بر صفری که به دست آوردیم نتوانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و امیدواریم در ادامه لیگ قهرمانان آسیا با نتایجی که به دست می‌آوریم دل هواداران را شاد کنیم.
وی افزود: گروه بسیار سختی داریم و شرایط ما در این گروه بسیار پیچیده است متاسفانه داور کره‌ای در دیدار با الاهلی امارات ما را بیچاره کرد و با تصمیمات غلط خود باعث شد نتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
قائم‌مقام باشگاه سپاهان در مورد شرایط همکاری با تیم‌ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قصد مصاحبه در این مورد را ندارم. ما رایزنی می‌کنیم تا با رسیدن به تعامل این مشکل برطرف شود. بدون شک غیبت ۶ بازیکن ملی‌پوش باعث می‌شود نیمی از توانایی خود را در اختیار نداشته باشیم.
تابش در ادامه یادآور شد: از لحاظ کمیت بازیکن مشکلی نداریم جوانان زیادی در تیم حضور دارند که می‌توانند جای سایر نفرات را پر کنند اما حضور ملی‌پوشان اهمیت زیادی دارد. با غیبت این نفرات ضربه سنگینی می‌خوریم و امیدوارم نتیجه درستی گرفته شود.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود حتی از وزارت ورزش برای در اختیار قرار دادن بازیکن به تیم ملی با سپاهان صحبت شده است عنوان کرد: از این مسئله خبر ندارم اما می‌دانم مهرزاد خلیلیان و علی کفاشیان با یکدیگر صحبت می‌کنند که در این ارتباط به تعامل برسند. تیم‌ملی برای ما بسیار عزیز است اما بازی‌های جام قهرمانان آسیا نیز اهمیت ملی دارد. همه در آسیا سپاهان را تیم ایران می‌دانند ما مقابل الهلال و السد قطر بازی داریم و کارمان واقعا سخت است. شما می‌بینید در رئال مادرید وقتی رونالدو حضور ندارد برای آنها مشکلات زیادی به وجود می‌آید حالا ما چطور می‌توانیم با غیبت 6 بازیکن اصلی به مصاف حریفان برویم.
تابش در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره‌ای با زلاتکو کرانچار برای فصل بعد انجام شده، عنوان کرد: سپاهان شرایط بدی نداشت ما در نیم‌فصل دوم بهترین نتیجه را گرفتیم و تیم اول بودیم. متاسفانه برخی لغزش‌ها در نیم‌فصل اول ما را از کسب جایگاهی بهتر دور کرد. کرانچار یکی از مربیان خوب حال حاضر فوتبال ایران است او از جوانان استفاده بسیار خوبی کرد و مهدی شریفی و علی کریمی را به فوتبال ایران معرفی کرد. هنوز بازی‌های سپاهان تمام نشده، هیچ صحبتی در مورد مربی برای فصل بعد نشده و او در حال حاضر مربی ما است.

دیدگاه‌ها