کد خبر : 1082495 | 26 فروردين 1393 ساعت 13:48 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سامر: بازی با کایزرسلاترن حکم فینال را دارد

مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ با هشدار به باواریایی‌ها بازی مقابل کایزرسلاترن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان را به یک فینال تشبیه کرد.

سامر: بازی با کایزرسلاترن حکم فینال را دارد
تیم فوتبال بایرن مونیخ ساعت 23 فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان باید در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به دیدار کایزرسلاترن برود.
به گزارش تسنیم، مدافع عنوان قهرمانی در حالی به مصاف این تیم دسته دومی می‌رود که در دور قبل با اقتدار هامبورگ بحران‌زده را از پیش‌رو برداشته است. کایزرسلاترن هم در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها موفق شد بایرلورکوزن را از دور رقابت‌ها حذف کند.
ماتیاس سامر، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ با هشدار به بازیکنان بایرن گفت: بازی با کایزرسلاترن برای ما حکم بازی فینال را دارد. بازیکنان ما می‌دانند که نباید مقابل این تیم همانند بایرلورکوزن عمل کنند. ما باید عملکرد بهتری نسبت به بازی مقابل دورتموند از خود ارائه کنیم.
کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم با تأیید صحبت‌های سامر گفت: بازی با کایزرسلاترن برای ما خیلی مهم خواهد بود و نباید حریف‌مان را دست‌کم بگیریم. آنها در بازی مقابل لورکوزن نشان دادند که چگونه می‌توانند به تیم‌های بوندس‌لیگایی ضربه بزنند.
در دیدار دیگر از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان ساعت 23 امشب (سه‌شنبه) 2 تیم بورسیا دورتموند و ولفسبورگ در ورزشگاه سیگنال ایدونا‌پارک به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها