کد خبر : 1175779 | 07 مهر 1393 ساعت 08:14 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیمان میری: می‌خواهم آقای گل شوم

پیمان میری در رقابت های جام حذفی توانسته بیشتر گل‌های تیمش را به ثمر برساند. وی دیروز هم تک گل پیروزی بخش تیمش را برابر کاسپین به ثمر رساند.

پیمان میری: می‌خواهم آقای گل شوم
سیدپیمان میری که یکی از پدیده های جوان فوتبال ایران است، توانسته به ستاره تیم پارسه تهران تبدیل شود.

میری درخصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل کاسپین به "ورزش سه" گفت: بازی خوبی بود، اما زمین قزوین شرایط مناسبی نداشت و نمی‌شد روی زمین فوتبال بازی کرد. بازی قبل مقابل گیتی پسند به مراتب بهتر بود و آنها از کلاس بازی بالاتری برخوردار بودند. خدارا شکر که هر دو بازی را بردیم و خوشحالم که توانسته ام در هر دو بازی گلزنی کنم.

میری در خصوص دیدار بعد جام حذفی‌شان با فولاد خوزستان افزود: صددرصد برای خلق شگفتی به زمین می رویم. می خواهم خودم را به خیلی ها ثابت کنم. البته نتیجه گرفتن تیم مهمه و همه تلاشمو برای موفقیت تیم انجام خواهم داد.

وی در مورد بازی های تیم ملی امید هم گفت: من در اردوی عمان بودم. آن تیم هماهنگ تر بود. اگر فدراسیون به دنبال نتیجه بود باید همان ترکیب را حفظ می کرد.

وی در پایان در مورد رقابت های این فصل لیگ گفت: صددرصد به قهرماني و صعود به ليگ برتر فکر می کنم. می‌خواهم این فصل آقای گل لیگ شوم. از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم. اما ماندم تا این فصل با پارسه به لیگ برتر صعود کنیم. مطمئن هستم با توجه به هماهنگی که بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، این اتفاق دور از دسترس نیست.

دیدگاه‌ها