کد خبر : 1177543 | 14 مهر 1393 ساعت 13:02 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهرآزما: به اجبار به ملوان نیامده ام

حسین مهرآزما که گفته می‌شد کارت پایان خدمتش مشکل دارد. اکنون راهی ملوان که یک تیم نظامی به شمار می‌ رود شده است.

مهرآزما: به اجبار به ملوان نیامده ام
مهرآزما در مورد شرایطش به "ورزش سه" گفت: چیزی عرض نشده است چون من باید دوران آموزشی را بگذارنم و اصلش هم همان است.

او در مورد حضورش در ملوان ادامه داد: من ملون را از موقعی که بازی هایش را دنبال می‌کردم دوست داشتم. ملوان تیم خوب و پرطرفداری است غیر از این من شهر انزلی را دوست دارم ولی هیچ وقت دوست نداشتم که به عنوان سرباز به اینجا بیایم چون دلم نمی‌خواهد هواداران فکر کنند به اجبار آمده ام.

وقتی از این بازیکن سوال شد با توجه به شرایط ملوان فکر نمی‌ کند کار سختی داشته باشد؟ پاسخ می‌ دهد: همه تیم ها ممکن است روزی وارد بحران شوند یا به حاشیه بروند. شرایط ملوان پایدار نیست و من قول می‌ دهم که به بالای جدول می‌ آییم. نمی‌خواهم به هواداران بگویم که سهمیه آسیایی می‌ گیریم ولی مطمئنا این جای جدول هم نمی‌ مانیم. خوشحالم که به ملوان آمدم و می‌ توانم کنار بازیکنان بزرگ این تیم بازی کنم.

مهرآزما در آخر افزود: هنوز هم که هنوز است نمی‌توانم مشکلاتی که در رابطه با کارتم برایم پیش آمد را فراموش کنم در این مدت فشار زیادی رویم بود. من مجرم نیستم که با من اینگونه برخورد می‌ شود. انگار فقط من مقصر بودم، ببخشید کسانی که رفتند کارت سربازی را خریده اند از دکه یا مغازه سر کوچه شان که نخریده اند. مسوولین باید دنبال مقصر اصلی بگردند.

دیدگاه‌ها