کد خبر : 1194881 | 13 دی 1393 ساعت 13:20 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

عسگریان: موسوی در اختیار باشگاه قرار دارد

معاون اجرایی فولاد خوزستان گفت: ایمان موسوی در حال حاضر در اختیار باشگاه است تا وضعیت او مشخص شود.

عسگریان: موسوی در اختیار باشگاه قرار دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اسماعیل عسگریان در مورد وضعیت ایمان موسوی و اینکه دراگان اسکوچیچ اعلام کرده نیازی به این بازیکن ندارد، عنوان کرد: ایمان موسوی در نیم‌فصل اول حدود 6 بازی به دلیل اتفاقاتی که به باشگاه فولاد خوزستان هیچ ارتباطی نداشت، محروم بود. او به خاطر رفتاری که در گسترش فولاد انجام داده و مصاحبه‌ای که در مورد استقلال انجام داده بود با این محرومیت‌ها مواجه شد.

وی افزود: بعد از این محرومیت‌ها باشگاه و اسکوچیچ فرصت لازم را به موسوی داد اما او نتوانست خودش را نشان دهد در نهایت هم سرمربی به این نتیجه رسید که از او استفاده نکند.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا احتمال فسخ قرارداد با موسوی قرار دارد، اظهار داشت: ما دو سه پیشنهاد خوب به این بازیکن ارائه کردیم که او قبول نکرد. بحث معاوضه با سید جلال رافخایی و بازیکن ملوان و ... پیشنهاداتی بود که به او دادیم اما این بازیکن نپذیرفت. فعلاً‌ موسوی در اختیار باشگاه است تا وضعیت او مشخص شود.

عسگریان در رابطه با اینکه آیا امکان انتقال موسوی به باشگاه فولاد نوین وجود دارد، گفت: فکر نمی‌کنم او این موضوع را بپذیرد او انتقال به باشگاه‌های لیگ برتری را هم قبول نکرد.

وی در مورد اینکه بختیار رحمانی به دنبال حل مشکل سربازیش است و آیا نام او در لیست فولاد قرار دارد، اظهار داشت: همه بازیکنانی که با این مشکل روبرو هستند در حال پیگیری کار خود هستند. آرزو می‌کنم مشکل همه آنها حل شود فعلاً نام رحمانی در لیست ما قرار دارد و منتظر هستیم تا مشکل او حل شود.

عسگریان در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شود با توجه به منافع ملی اجازه حضور این بازیکنان در لیگ قهرمانان داده شود، گفت: اگر این اتفاق بیفتد کمک بزرگی به ما انجام شده است.

دیدگاه‌ها