کد خبر : 1208364 | 18 اسفند 1393 ساعت 16:59 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان را بخاطر فولاد از دست دادم

موسوی: بگذارید تمرین کنم

ایمان موسوی مدت هاست که به دلیل انضباطی از تمرینات تیم فولاد کنار گذاشته شده است حالا امیدوار است که بتواند یک بار دیگر به تمرینات این تیم برگردد.

موسوی: بگذارید تمرین کنم
مهاجم فولاد در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا می‌کند که از ملوان پیشنهاد داشته است اما خودش دوست دارد در فولاد بماند.

فولاد را دوست دارم

من واقعیت این است که شهر اهواز و باشگاه فولاد را دوست دارم و به همین دلیل تا این لحظه کوچکترین حرفی نزدم تا خدایی ناکرده تمرکز تیم به هم نخورد. اما حرف هایی است که دوست دارم مردم آن را بدانند. من هرگز دوست ندارم با رفتارم کاری کنم تا فولاد وارد حاشیه بشود.

از ملوان پیشنهاد داشتم

من از ملوان و چند باشگاه دیگر پیشنهاد داشتم اما به خاطر علاقه ای که به فولاد داشتم در این مدت حتی حاضر نشدم قراردادم را فسخ کنم. در این مدت تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌ دهم و هر زمان که آقای اسکوچیچ بخواهد من را ببخشد آماده ام که به فولاد کمک کنم.

ملوان حاضر بود تمام خواسته های فولاد را برآورده کند

می‌ توانید از آقای اسکوچیچ و مدیران فولاد بپرسید که باشگاه ملوان حاضر شده بود تمام خواسته های این باشگاه را انجام بدهد اما من پایم را در یک کفش کردم و گفتم که می‌ خواهم در فولاد بمانم. واقعیت این است که دوست ندارم موقعیت حضور در فولاد را به این راحتی از دست بدهم.

با چهره مبدل به استادیوم غدیر می‌ روم

من در تمام بازی های فولاد که در اهواز برگزار شده، با چهره ای مبدل به استادیوم می‌ روم ولی طوری که شناخته نشوم. حتی دوست ندارم از حضورم در استادیوم باشگاه فولاد ضربه بخورد و به همین دلیل طوری می‌ روم که حتی یک نفر من را نشناسد.

اسکوچیچ گفت باید به ملوان بروی

اسکوچیچ یک مربی حرفه ای است و من هم هرگز علیه اش چیزی نمی‌ گویم اما زمانی که او فکر کرد نیازی به من ندارد به من گفت فقط باید به ملوان بروی ولی من با تمام احترامی که برای طرفداران ملوان قائلم این درخواست را قبول نکردم.

در این شرایط می‌ توانم به فولاد کمک کنم

در این شرایط می‌ توانم به فولاد کمک کنم چون این تیم بازیکنان کمی دارد و خیلی از بازیکنانش را در وسط فصل از دست داده است. فکر می‌ کنم می‌ توانم به تیمم کمک کنم حالا نمی‌ گویم فیکس باشم ولی آرزو دارم حداقل بتوانم به تمرینات برگردم. من از آقای اسکوچیچ می‌ خواهم که اجازه دهد حداقل با تیم تمرین کند تا شاید بتوانم توانایی هایم را به او نشان دهم.

دیدگاه‌ها