کد خبر : 1231492 | 10 فروردين 1394 ساعت 21:28 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشستی خبری

هیدینک : فکر نمی کنم از تیم هلند اخراج شوم

گاس هیدینک این روزها در تیم ملی هلند شرایط خوبی ندارد و پس از کسب نتایج ضعیف، برخی اخبار از این حکایت دارند که این مربی 68 ساله، به زودی از سمت خود اخراج خواهد شد.

هیدینک : فکر نمی کنم از تیم هلند اخراج شوم
به گزارش "ورزش سه"، هلند که در جام جهانی با هدایت فان خال به عنوان سومی جهان دست یافت، پس از روی کار آمدن گاس هیدینک، شرایط بسیار نامطلوبی دارد و در دور مقدماتی یورو 2016، در گروه خود پس از دو شکست از 5 بازی، با اختلاف 6 امتیاز از چک و پایین تر از ایسلند رده دومی، در جایگاه سوم قرار دارد. این تیم چند روز پیش در زمین خود مقابل ترکیه، با گل دقیقه پایانی هونتلار از شکست گریخت.

هیدینک در واکنش به شایعه اخراجش از تیم ملی به خبرنگاران گفت:" اینجا در سالن کنفرانس، نماینده فدراسیون حضور دارد و شما می توانید این سوال را از او بپرسید. البته می دانم که شما خبرنگاران هیچگاه منابع خود را فاش نمی کنید و در عوض دوست دارید همه چیز را بدانید. فکر نمی کنم از تیم ملی اخراج شوم. هنوز هم از کار در تیم هلند لذت می برم و برنامه های زیادی برای رساندن تیم به موفقیت در سر دارم."

هیدینک در پاسخ به سوالی در مورد کاهش ایمان بازیکنان به او گفت:" بعید می دانم بازیکنانم، ایمان و اعتمادشان به من را از دست داده باشند. مسلما در یک بازی پیش می آید که آنها اشتباهاتی را مرتکب شوند اما مقابل ترکیه، بدون ترس و سازمان یافته بازی کردیم. ندیدم که بازیکنی کم کاری کند و از همه توانش در زمین استفاده نکند."

دیدگاه‌ها