کد خبر : 1233479 | 22 فروردين 1394 ساعت 11:15 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی برنلی-آرسنال

دو تیم برنلی و آرسنال، امروز در ورزشگاه تورف مور شهر برنلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی برنلی-آرسنال
به گزارش "ورزش سه"، توپ‌چی ها 7 بازی پیاپی است که در لیگ برتر با پیروزی بازی‌هایشان را پشت سر می‌گذارند و قصد دارد رده ی دوم را با یک پیروزی دیگر، حفظ کنند.

برنلی

برنلی با کسب 26 امتیاز از 31 بازی، در رده ی نوزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند که پیروزی آنها متعلق به دیدار مقابل سیتی و تساوی به دیدار تاتنهام باز می‌گردد. همچنین آنها در 5 بازی اخیر خود مقابل آرسنال، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی به ثبت رسانده اند و در 4 بازی اخیر 10 گل دریافت کرده اند. مت تیلور که دچار مصدومیت شده بود، احتمالا می‌تواند در بازی امروز تیمش را همراهی کند.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 63 امتیاز از 31 بازی، در رده ی دوم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 7 دیدار اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شده اند و بسیار آماده و پرقدرت برای حفظ رده ی دوم تلاش می‌کنند. با این حال، آنها با یک بازی بیشتر نسبت به صدرنشین یعنی چلسی، 7 امتیاز کمتر از آنها دارند و قهرمانی برایشان خیلی دور از دسترس است ولی در صورت حفظ رده ی دوم، می‌توانند بهترین نتیجه چند سال اخیر را رقم بزنند. جک ویلشر، متیو دبوشی، ابو دیابی و آرتتا، همگی از بند مصدومیت رها شده و قادر به همراهی تیمشان هستند ولی شزنی، کوشینلی و چمبرلین همچنان مصدوم هستند.

دیدگاه‌ها