کد خبر : 1236543 | 06 اردیبهشت 1394 ساعت 18:58 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

نفت 2 - ملوان 0/ خط و نشان منصوریان برای تونی

نفت تهران سایه به سایه صدرنشین

تیم‌های فوتبال نفت تهران و ملوان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل هم صف آرایی کرده‌اند.

نفت تهران سایه به سایه صدرنشین
به گزارش "ورزش سه"، نفتی ها پس از شکست سنگین خود در بازی با ذوب آهن، امروز در حالی به دیدار انزلی چی ها می روند که برای حضور در بین مدعیان قهرمانی نیاز به سه امتیاز این بازی دارند و ملوانان نیز برای برای فرار از منطقه خطر نباید دست خالی تهران را ترک کنند.

داور: بیژن حیدری کمک ها: حسن ظهیری، جلیل شعرانی
اخطار: امیری (63) از نفت

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، سیامک کوروشی، وحیدی حمدی‌نژاد، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند(71 عباس بوعذار)، حسین ابراهیمی (61 مطهری و 92 رضا علیاری)، ایمان مبعلی، وحید امیری، غلامرضا رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

ملوان بندرانزلی: ایمان صادقی، حسین کنعانی، عزت الله پورغاز، ابوالحسن جعفری، عزیز معبودی، پژمان نوری(72 محرمی)، سعید یوسف‌زاده(70 محمد آبشک)، مازیار زارع، محسن یوسفی، رضا اعتمادی(81 فواد آقایی)، فرزاد حاتمی
سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل‌ها:
1 – 0 (نفت تهران) : حسین ابراهیمی با سرعت بالا و حضور به در محوطه جریمه ملوانان، توپ ارسالی غلامرضا رضایی را با ضربه ای دیدنی و محکم و با پای چپ وارد دروازه ایمان صادقی کرد.
2 – 0 (نفت تهران) : ارسلان مطهری تنها 5 دقیقه بعد از ورود به زمین از روی ضربه کرنر ارسالی ایمان مبعلی توانست با ضربه سر دروازه ملوانان را برای بار دوم باز کند. این گل در دقیقه 66 به ثمر رسید.

شرح بازی:
در حالی دو تیم در این هفته مسابقات به دیدار یکدیگر رفتند که تعیین وضعیت آنها هم در پایین جدول و هم در بالای جدول، نیاز شدیدی به سه امتیاز این بازی داشت، بازی با برتری ملوانان آغاز شد و آنها توانستند در چند موقعیت دروازه بیرانوند را تهدید کنند اما به مرور نفتی ها توانستند، خود را در زمین پیدا کنند و در نهایت در همان نیمه اول توانستند به گل برسند. گلی که تقریبا روی اشتباه بازیکنان سپیدپوش نصیب نفتی ها شد.
در نیمه دوم نیز، بازی بیشتر در میانه میدان بود و البته دو تیم چند بار توانستند دروازه یکدیگر را با خطر روبرو سازند، اما باز هم این نفتی ها بودند که توسط بازیکن تازه به میدان آمده شان یعنی ارسلان مطهری دروازه انزلی چی ها را باز کنند و در نهایت بازی نیز با همین نتیجه به پایان رسید.
نفتی ها اگر چه در این بازی یک بار دروازه شان باز شد که توسط داور مردود اعلام شد و یک بار تیر دروازه شان به لرزه درآمد اما توانستند سه امتیاز حیاتی و شیرین این بازی را به حساب خود واریز کنند تا در نهایت با 51 امتیاز در تعقیب تراکتورسازی 53 امتیازی قرار بگیرند و در طرف دیگر نیز ملوانان با همان 26 امتیاز قبلی در رده دوازدهم جدول ماندند تا چشم به بازی های دیگر خود داشته باشند.

دقایق حساس:
دقیقه 06 – پاس رو به عقب مازیار زارع را ایمان صادقی با دست دریافت کرد و توسط داور مسابقه ضربه خطای دو ضرب داخل محوطه جریمه ملوانان اعلام شد اما این ضربه را حسین ابراهیمی ازموقعیتی خوب به بیرون زد.
دقیقه 14 – عزیز معبودی از پشت محوطه جریمه نفتی ها ضربه ای محکم را به سمت این دروازه فرستاد اما این ضربه با برخورد به پای مدافعان به کرنر رفت.
دقیقه 14 – ضربه کرنر ارسالی پژمان نوری به مازیار زارع رسید و ضربه دیدنی او توسط بیرانوند به کرنر رفت.
دقیقه 17– جعفری در حمله ای سریع توپی را به سمت دروازه نفتی شوت کرد اما این توپ به پژمان نوری رسید و در حالی که وی با بیرانوند تک به تک شده بود این موقعیت ایده آل را از دست داد.
دقیقه 31 – شوت محکم آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه ملوانان با اختلاف کمی از کنار این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 38 – ضربه فنی مازیار زارع با اختلاف کمی از کناردروازه نفتی ها به بیرون رفت.
دقیقه 65 – شوت زیبای مازیار زارع تیرک دروازه تیم نفت را به لرزه درآورد.
دقیقه 68 – سانتر پژمان نوری را عزت اله پورغاز برای ملوانی ها به گل تبدیل کرد اما داور مسابقه این توپ را آفساید اعلام کرد و گل را نپذیرفت.

بهترین بازیکن:
علیرضا بیرانوند را می توان بهترین بازیکن این بازی دانست چراکه وی بارها در مقابل ضربات ملوانی ها ایستادگی کرد، در این بازی حسین ابراهیمی زننده گل اول نفتی ها نیز در مصاف با هم تیمی های سابق خود بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.
البته بی انصافی است اگر از نام پژمان نوری هم به راحتی عبور کنیم چراکه وی دوندگی بسیاری برای تیمش داشت و با حضور به موقع خود، در چند موقعیت نیز فرصت خوبی را نصیب ملوانان کرد که در به سرانجام رساندن آن ناکام بودند.

اتفاق ویژه:
درگیری دو مدافع تیم نفت، حول و حوش دقیقه 55 ویژه ترین اتفاق این بازی بود، لئوناردو پادووانی و سیامک کوروشی در این دقیقه از بازی با یکدیگر درگیر شدند، اگر دخالت علیرضا عزت کرامت کاپیتان این تیم نبود احتمالا درگیری فیزیکی نیز بین این دو تیم، فراتر از پیراهن کشیدن و پرتاب دست می انجامید.

اتفاق ویژه دومی که در این بازی اتفاق افتاد، تعویض ارسلان مطهری بود، وی که در دقیقه 61 به بازی آمده بود و در دقیقه 66 دروازه ملوانان را باز کرده بود در دقیقه 92 در حالی به نیمکت این تیم بازگشت که اثری از مصدومیت در وی دیده نمی شد.

حاشیه‌های بازی:
*هواداران تیم ملوان به شدت از تعویض پژمان نوری شاکی بودند چرا که آنها معتقد بودند بهترین بازیکن این تیم در این بازی پژمان نوری بود.
*پس از به بازی آمدن صادق محرمی، در حالی که گوینده ورزشگاه مشغول اعلام نام وی بود، صدای ناظر بازی و البته خنده گوینده ورزشگاه از بلندگو پخش شد.

دیدگاه‌ها