کد خبر : 1237006 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 17:05 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

جواد را به خاطر پاسی بودن دوست دارم

شاهرخی: نکونام به دور از حاشیه موفق می‌شود

همایون شاهرخی سرمربی سابق تیم‌ملی و باشگاه پاس عنوان کرد اگر نکونام اسیر حواشی نشود، آینده مربیگری درخشانی خواهد داشت.

شاهرخی: نکونام به دور از حاشیه موفق می‌شود
شاهرخی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من از شما می‌ شنوم که جواد نکونام به عنوان مربی در کنار کی‌روش قرار گرفته، من فکر می‌ کنم او همانطور که در دوران بازیگری اش هم موفق بود، در کار مربیگری هم موفق خواهد شد به شرط اینکه اسیر حواشی نشود.

نکونام همانطور که بازیکن خوبی بود مربی خوبی هم می‌ شود

در همان زمان که من مربی پاس بودم و نکونام بازیکن جوانی بود، در او دیدم که می‌ تواند روزی کاپیتان پاس و تیم‌ملی باشد که همین اتفاق هم افتاد. در عرصه مربیگری هم من در او می‌ بینم که می‌ تواند موفق باشد. نکونام فاکتورهای خوبی دارد که یک مربی خوب باید داشته باشد از جمله اخلاق نیک، گفتار نیک و کردار نیک است که همین مساله هم باعث شده بود او بازیکن بزرگی باشد. زمانی که من در مورد مسائل فنی با او حرف می‌ زدم می‌ دیدم بینش خوبی دارد. او اگر در راه عادی خودش دوران مربیگری را طی کند و اتفاق عجیبی نیافتد قطعا در آینده ای نزدیک نکونام را مربی بزرگی خواهید یافت.

نکونام را به خاطر پاسی بودن دوست دارم

جواد نکونام زمانی که کاری را قبول می‌ کند قطعا پیش از آن به خوبی در مورد آن فکر کرده است. شاید منصوریان و علی کریمی نتوانستند در کنار کی‌روش موفق باشند اما جواد نکونام ثابت کرده که به عنوان کاپیتان تیم‌ملی در کنار کی‌روش دوران خوبی را سپری کرده و او می‌ تواند با پشت سر گذاشتن کلاس های مربیگری در کنار کی‌روش به عنوان مربی هم عملکرد قابل قبولی داشته باشد. شاید هم این بخاطر حساسیت پاسی من است که دوست دارد نکونام موفق باشد(می‌خندد). اما صفر نظر از شوخی باید بگویم که نکونام اسباب بزرگی را دارد او هم مثل من در پست هافبک بازی می‌ کرد و به نحوی با او هم زاد پنداری دارم.

نکونام مثل فرکی

هر کس که راه راست را برود، قطعا موفق می‌ شود. اگر نکونام هم راه فرکی را برود و همانطور که کاپیتان خوب و به دور از حاشیه و باندبازی بود، در امر مربیگری هم همین طور باشد، درست مثل حسین فرکی مربی موفقی می‌ شود. آقای فرکی هم در دوران بازی و زمانی که مربیگری را آغاز کرد، بی حاشیه و در عین حال به دنبال یادگیری بود الان هم می‌ بینید که در سپاهان مربی موفقی است. من این دو نفر را به هم وصل می‌ کنم و می‌ گویم در هر دوی آنها سلامتی در کار می‌ بینم.

بازیکن باید در 34 سالگی خداحافظی کند

مهمترین تصمیم در بازیگری این است که چه زمان مناسب خداحافظی است. درست است که بعضی از بازیکنان تا 40 سالگی فوتبال بازی می‌ کنند اما واقعیت این است که به غیر از استثناها بازیکن ها می‌ بایست در 33، 34 سالگی از این رشته خداحافظی کنند. من با شناختی که از نکونام دارم او بهترین تصمیمی را می‌ گیرد و من به کار او اعتقاد دارم.

دیدگاه‌ها