کد خبر : 1237070 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 20:12 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشستب خبری سرمربی اتلتیکو مادرید

سیمئونه: اتلتیکو شایسته این انتقادات نیست

اتلتیکو مادرید، تیم سوم لالیگا، فردا شب بازی حساسی را در زمین ویارئال پیش رو دارد. سفید و سرخ های مادریدی، در جدال با والنسیا و سویا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارند.

سیمئونه: اتلتیکو شایسته این انتقادات نیست
به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته لالیگا که به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یافته بود، در فصل جاری با 9 امتیاز اختلاف از بارسلونا در جایگاه سوم قرار دارد، در لیگ قهرمانان توسط رئال حذف شد و در کوپا دل ری نیز نتوانست از سد بارسلونا عبور کند و از دور مسابقات کنار رفت. مساله ای که انتقادات زیادی را به چولو سیمئونه و تیمش وارد کرده است.

مربی آرژانتینی، سه فصل و نیم است که هدایت اتلتیکو را بر عهده دارد و فردا برای دویستمین بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست. سیمئونه در نشست خبری امروز خود در واکنش به انتقادات اخیر گفت:" انتقادات مرا آزار نمی دهند؛ در واقع از نظر من این یک مساله طبیعی است.پس از سه فصل موفق، انتظارت از اتلتیکو بالا رفته و همه توقع بهترین نتایج را از این تیم دارند.
وقتی شما برای پیشرفت تحت فشار قرار می گیرد، بدین معناست که این قدرت را در شما دیده اند و این نکته مثبتی است. ما مقابل رئال در یک چهارم لیگ قهرمانان، با یک یار کمتر و سه دقیقه به پایان بازی گل خوردیم و حذف شدیم.
فوتبال ورزش بزرگی است. همه مربیان فکر می کنند که تصمیماتشان بهترین است و تیمشان را برای یک بازی به خوبی آماده کرده اند ولی این بازیکنان هستند که درون زمین باید ایده های مربیشان را پیاده کنند. فکر می کنم تیم من در بازی گذشته مقابل الچه، به خوبی نسبت به حذف شدن از لیگ قهرمانان واکنش نشان داد."

سیمئونه در ادامه افزود:" در فصل جاری 10 بازیکن جدید به تیم ما اضافه شدند و آداپته شدن این بازیکنان کمی طول کشید. طبیعی بود که در چندین مسابقه، تاوان همین مساله را بدهیم؛ با این وجود در لالیگا جایگاه خوبی داریم، در لیگ قهرمانان توسط مدافع عنوان قهرمانی حذف شدیم و در کوپا دل ری نیز در بازی دشوار مقابل بارسلونا از دور مسابقات کنار رفتیم. ارزیابی من از عملکرد اتلتیکو مثبت است و فکر نمی کنم بازیکنان من شایسته این انتقادات باشند."

دیدگاه‌ها