کد خبر : 1237261 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 16:53 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

افشارزاده: مزایده چهارم روی ما تاثیر منفی دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کشیده شدن کار واگذاری استقلال به مزایده چهارم روی کار باشگاه تاثیر خواهد گذاشت.

افشارزاده: مزایده چهارم روی ما تاثیر منفی دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم؛ بهرام افشارزاده در خصوص کشیده شدن کار واگذاری باشگاه استقلال به مزایده چهارم گفت: چون متقاضی خرید باشگاه استقلال، 8 میلیارد تومانی که شرط حضور در مزایده بود را پرداخت نکرد از مزایده کنار گذاشته شد و فکر می‌کنم با این کار تبلیغی مجانی برای آن شرکت صورت گرفت. به هر حال دوستان در سازمان خصوصی سازی ابتدا باید چنین مسایلی را کنترل کرده و بعد مزایده را برگزار می‌کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا قبل از برگزاری مزایده سوم در مصاحبه خود اعلام کردید که باشگاه استقلال هم خریدارانی دارد، تصریح کرد: به ما هم اطلاع داده بودند که خریدارانی برای خرید باشگاه استقلال در مزایده سوم شرکت کرده‌اند که من‌هم بر اساس این موضوع آن مصاحبه را انجام دادم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه کشیده شدن کار باشگاه استقلال به مزایده چهارم روی کار این باشگاه تاثیر خواهد گذاشت تاکید کرد: قطعا این موضوع روی باشگاه تاثیر منفی خواهد گذاشت و در واقع تاثیرات منفی آن از زمانی که پروسه خصوصی سازی آغاز شد کاملا در باشگاه استقلال مشهود است که بحران مالی حال حاضر باشگاه یکی از نتایج اصلی پروسه خصوصی‌سازی است.

افشارزاده در مورد کری‌خوانی پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه سه متقاضی خرید جدی داشته اما باشگاه استقلال یک خریدار جدی هم نداشته اظهار داشت: مطمئن باشید بازیکنان ما حرفه‌ای‌تر و با تعصب‌تر از آن هستند که چنین موضوعی روی آنها تاثیر بگذارد. آنها در سه بازی باقی‌ مانده از لیگ تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه انجام خواهند داد و در دربی نیز ما تیم برنده میدان خواهیم بود.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا فکرمی‌کنید برای باشگاه استقلال در مزایده چهارم خریداری پیدا شود گفت: من پیشگو نیستم اما امیدوارم در مزایده چهارم برای باشگاه استقلال خریدار پیدا شود.

وی درباره که اگر خریداری پیدا نشود چه خواهید کرد، گفت: قطعا وزارت ورزش و جوانان راهکاری خواهد اندیشید تا بلاتکلیفی بیشتر از این به باشگاه استقلال ضربه نزند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا در چنین شرایطی مجموعه‌ای که سبک دست نماینده آنهاست برای خرید باشگاه استقلال در مزایده شرکت میکند گفت: بعید می‌دانم آنها در مزایده شرکت کنند اما سبک دست همچون گذشته به فعالیت خود در باشگاه ادامه‌ می‌دهد ضمن اینکه اسپانسر همچنان به تعهداتش پایبند است و به باشگاه پول پرداخت می‌کند.

دیدگاه‌ها