کد خبر : 1237268 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 17:21 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای قهرمانی هر سه حریف را می‌بریم

شفیعی: دربی تبریز به نفع ماست

مدافع حال حاضر تراکتورسازی این هفته باید به مصاف تیم سابق خود برود و امیدوار است با توجه به حضور سرخپوشان تبریزی در کورس برنده این دربی باشند.

شفیعی: دربی تبریز به نفع ماست
به گزارش "ورزش سه" خالد شفیعی مدافع میانی تراکتورسازی تبریز که فصل گذشته را در گسترش فولاد گذرانده این هفته باید به مصاف آبی‌پوشان این شهر بروند و ابراز امیدواری می‌ کند در کنار ارائه یک بازی زیبا، سه امتیاز را به حساب خودشان واریز کنند. او درباره دربی تبریز گفت: درست است که فصل گذشته در گسترش حضور داشتم و خاطرات خوبی از این تیم دارم اما اکنون با توجه به موقعیت تراکتور تمام تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار به کار می‌ بریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان زیادی از هر دو تیم برابر هم قرار می‌ گیرند، این دیدار از حساسیت زیادی برخوردار است و همه ما به دنبال اثبات شایستگی هایمان هستیم. اما این قول را به تمام هواداران می‌ دهیم که تمام توانمان را برای کسب سه امتیاز و نزدیک شدن به قهرمانی به کار ببریم.

شفیعی در ادامه درباره انتقاد عادل فردوسی پور در برنامه نود به خط دفاعی تراکتورسازی گفت: از زمان حضور تونی نتایج خوبی کسب کردیم و بازی های زیادی را نیز بدون گل خورده از زمین خارج شدیم. این انتقادات از همان اول فصل درباره خط دفاعی تراکتور وجود داشت و به نظرم این انتقادات با توجه به نتایجی که کسب کرده ایم منطقی نیست و آنها فنی در این باره نظر نمی‌ دهند. اگر بخواهیم به این صحبت ها توجه کنیم و از هدفمان دور شویم باید بازی را کنار بگذاریم. همه ما به دنبال کمک به تراکتور هستیم و آنچه که عملکردمان را مشخص می‌ کند، نتایج این تیم است.

مدافع میانی تراکتور در ادامه افزود: آقای فردوسی پور عادت دارد چنین چیزی را بگوید و حتی درباره جوراب لک هم اظهارنظر کرده و آن را ساپورت دانسته اما باید بداند که آن را باشگاه در اختیار بازیکن قرار می‌ دهد و ما آن را از سر کوچه و بازار نمی‌ خریم.

خالد شعیفی در پایان با ابراز امیدواری برای قهرمانی سرخ های تبریزی گفت: سه هفته سخت در پیش داریم و باید با تمرکز کامل به مصاف حریفان برویم و امتیازات لازم را کسب کنیم. به نتایج تیم های دیگر توجه نمی‌ کنیم اما اگر از دست دادن امتیاز آنها باعث قهرمانی ما شود، از آن استقبال می‌ کنیم و خوشحالیم. در اولین گام نیز برای پشت سر گذاشتن سه هفته حساس دربی تبریز را به نفع خودمان تمام کنیم.

دیدگاه‌ها