کد خبر : 1237896 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 13:12 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

خالدی: ملوان در فوتبال زورش به ما نرسید

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ملوان وقتی دید از لحاظ فوتبالی زورش به ما نمی‌رسد در نیمه دوم روی به بازی مستقیم آورد.

خالدی: ملوان در فوتبال زورش به ما نرسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، امید خالدی در مورد تساوی بدون گل فولادخوزستان مقابل ملوان گفت: در نیمه اول بازی دست ما بود ملوان وقتی دید فوتبال بازی می‌کند و زورش به ما نمی‌رسد در نیمه دوم رو به بازی مستقیم آورد. آنها حتی اوت‌ها را هم از وسط زمین به محوطه جریمه می‌فرستادند.

وی افزود: ملوان در نیمه دوم کمی فشار آورد. هر دو تیم شانس کسب پیروزی داشتند و حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر تدارک می‌دیدند. در نهایت بازی به تساوی رسید، از حالا آماده دیدار مقابل پدیده می‌شویم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز این مسابقه شانسمان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بالا برود.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کند بتوانند، سهمیه آسیا را کسب کنند، اظهار داشت: بازیکنان و هواداران فولادخوزستان نشان دادند که هیچگاه دست از تلاش بر نمی‌دارند. ناامیدی در پروسه کاری‌ما جایی ندارد. هواداران در دو بازی آینده هم مثل مسابقات قبلی از تیم حمایت کنند تا در کنار یکدیگر بتوانیم سهمیه را بگیریم البته  رسیدن به سهمیه بسیار سخت شده اما بدون توجه به جدول برای کسب 6 امتیاز در دو بازی پایانی تمام تلاشمان را می‌کنیم. هیچ چیز دور از دسترس نیست و معلوم نیست در هفته‌های پایانی چه نتایجی رقم بخورد. برای کسب سهمیه آسیا تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی در مورد اینکه فولاد خوزستان در دیدار مقابل پدیده باز هم دو بازیکن را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد، عنوان کرد:‌ چاگو و مهدی بدرلو در این مسابقه محروم هستند. خدا را شکر می‌کنیم که بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم. بهمن کامل، محمد شاخه و سینا مریدی بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند در این دیدار جای این دو بازیکن را پر کنند. جوان‌های فولاد امسال واقعاً خوب کار کردند و در بسیاری از مسابقه‌ها به کمک تیم آمدند.

خالدی در ادامه در مورد اینکه آیا بازی این تیم مقابل لوکوموتیو ازبکستان اهمیت دارد خاطرنشان کرد: بازی مقابل لکوموتیو بسیار مهم است برای اینکه سهمیه فوتبال ایران کم نشود باید هر سه امتیاز را بگیریم و مسئولان باشگاه روی این موضوع تأکید زیادی دارند که این بازی را ببریم به خاطر خودمان و به خاطر امتیاز فوتبال ایران باید هر سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه  در مورد اینکه آیا معتقد است دراگان اسکوچیچ باید در این تیم بماند، اظهار داشت: اسکوچیچ مربی بسیار خوبی است و در فصل جاری با وجود مشکلاتی که وجود داشت به خوبی توانست تیم را هدایت کند. او خودش را ثابت کرده و از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد. او می‌تواند به فولاد خوزستان کمک کند و امیدوارم در تیم بماند. البته باشگاه فولاد خوزستان هم نشان داده کاملا دارای برنامه است و هرکاری که می‌کند با پشتوانه فکری است. در کل این مسئله نظر شخصی‌ام بود. به عنوان یک بازیکن در هر شرایطی تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیمم موثر باشم و به مسائل دیگر توجه نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها