کد خبر : 1238180 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 16:42 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

6 فصل بعد از نقش آفرینی تاریخی

مجید جلالی و استعفای عجیب و غریب

مجید جلالی سرمربی سایپا استعفای رسمی خود را تحویل مقامات این باشگاه داده است.

مجید جلالی و استعفای عجیب و غریب
به گزارش "ورزش سه"، جلالی که در این فصل نتایج متوسطی با سایپا گرفته، پس از اطمینان از این موضوع که فصل آینده شانسی برای ادامه کار با این باشگاه ندارد، امروز در اقدامی ناگهانی از هدایت نارنجی پوشان کنار کشید.

جلالی در آخرین مسابقه سایپا مقابل راه‌آهن از روی نیمکت اخراج شده و به طور قطع روی نیمکت تیمش در بازی آینده سایپا مقابل استقلال‌خوزستان حضور نمی‌ داشت. با این حال احاطه فنی او به تیم تحت نظرش بدون شک موضوعی پراهمیت در روزهای پایانی لیگ‌برتر است.

جلالی که نمایش تیمش در صدر و قعرجدول می‌ تواند بسیار تاثیرگذار باشد، در حالی از هدایت سایپا کنار کشیده که نارنجی پوشان انگیزه چندانی هم برای ادامه لیگ ندارند و در کمرکش جدول نه آرزوهای بزرگی دارند و نه از سقوط می‌ ترسند اما همیشه این امیدواری وجود داشت که جلالی درست مثل 6 فصل پیش که در بازی پایانی با درخشش مقابل ذوب‌آهن سرنوشت لیگ را تعیین کرد، در این لیگ هم در روز آخر کار خود را به نحواحسن انجام بدهد اما او استعفایش را تقدیم مقامات باشگاه کرده است.

با این وصف و در شرایطی که استعفای وی مورد قبول مسوولان سایپا قرار نگرفته، مسلما این حرکت را می‌ شود به عنوان یکی از غیرحرفه ای ترین تصمیمات شغلی مجید جلالی مورد بررسی قرار داد. همانطور که گفته شد پای قهرمانی و سقوط در میان است.

دیدگاه‌ها