کد خبر : 1238184 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:54 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه دو شرکت متقاضی خرید پرسپولیس

جنگ دو شرکت متقاضی به سود خصوصی‌‌سازی

ساعتی پس از انتشار بیانیه شرکت بهنام پیشروی کیش مبنی بر حضور مجدد در مزایده چهارم و تحویل پاکت برای خرید پرسپولیس شرکت استیل آذین نیز اقدام به انتشار بیانیه ای کرد.

جنگ دو شرکت متقاضی به سود خصوصی‌‌سازی
به گزارش "ورزش سه"، در بیانیه استیل آذین بدون آنکه اشاره ای به حضور مجدد این هولدینگ در مزایده چهارم بشود، اعلام شده حق و حقوق قانونی استیل آذین این است که برنده مزایده سوم بشود و پرسپولیس را تحویل بگیرد.

در این بیانیه آمده که شرکت استیل آذین و اعضای مجمع و سهامدارانش کوچکترین بدهی مالی ای به سیستم بانکی ندارند و حتی یک چک برگشتی در کارنامه آنها نیست. بنابراین با توجه به آنچه در جلسه امروز اعلام شده (و طبعا از نظر این شرکت مردود است) آنها برنده مزایده هستند.

در انتهای بیانیه استیل آذین تاکید شده ممکن است برای استیفای حقوق قانونی این شرکت از طریق مراجع قانونی اقدامات عاجلی به عمل بیاید که این تهدید سازمان خصوصی سازی است که به نظر استیل آذینی ها، به بهانه ای غیرواقعی اهلیت مالی این شرکت را زیرسوال برده است.

این بیانیه، پس از بیانیه شرکت بهنام پیشروی کیش منتشر شده که آنها در آن اعلام کرده اند به اتفاقات امروز اعتراض دارند اما صبوری می‌ کنند تا فرصت مزایده چهارم. بهنام پیشرو تصمیم اعضای هیات واگذاری را کم لطفی تلقی کرده است...

این کشمکش اگر منجر به افزایش قیمت پرسپولیس بشود، به سود سازمان خصوصی سازی خواهد بود. اما یک نکته دیگر موضوع شکایت و مساله قضایی است که مشخص نیست تهدید استیل آذین نهایی خواهد شد یا نه.

دیدگاه‌ها