کد خبر : 1238251 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 00:46 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان: رفتنم از فدراسیون فوتبال واقعیت ندارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی داشتیم و با تفاهمی که صورت گرفت مشکل ممنوع‌الخروجی کی‌روش فردا حل خواهد شد.

کفاشیان: رفتنم از فدراسیون فوتبال واقعیت ندارد
به گزارش "ورزش سه" از فارس، علی کفاشیان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه 90 درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در منطقه آسیای میانه اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم این پست را به دست آوریم و ان‌شاءالله بتوانم باعث سربلندی کشورمان شوم.

وی درباره اینکه تا چه حد حضورش می‌تواند در کنفدراسیون فوتبال آسیا نقش داشته باشد، گفت: 4 سال در این پست خواهم بود و امیدوارم بتوانیم کمک کنیم تا فوتبال کشورمان در آسیا موفق‌تر عمل کند.

کفاشیان درباره اینکه با حضور در سمت نایب رئیسی فدراسیون فوتبال آسیا بتواند در تقویم لیگ قهرمانان آسیا که بر اساس تقویم تیم‌های شرق آسیا است، تغییرات ایجاد کند، اظهار داشت: در غرب آسیا هماهنگی‌هایی را انجام داده‌ایم و با صحبت‌هایی که کرده‌ایم امیدواریم تغییراتی در تقویم AFC به خصوص در منطقه غرب آسیا به وجود آوریم تا تیم‌های ایرانی بتوانند شرایط مناسبی داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه مشکلات مالیاتی کی‌روش به کجا رسید و آیا حل شده است، افزود: متأسفانه با توجه به سیاست‌هایی که اخذ شده بود ما در جریان کار نبودیم و امروز هم با مسئولان مالیاتی تفاهمی انجام دادیم و مشکل مالیاتی کی‌روش را ان‌شاالله فردا حل خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آقای مقدس مصاحبه کرده است که وی اسفندماه از فدراسیون فوتبال خواهد رفت، گفت: این طور نیست رفتن من از فدراسیون فوتبال واقعیت ندارد. وقتی نزدیک انتخابات می‌شود می‌گویم 4 سال دیگر بمانم.

کفاشیان درباره انتخاب افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی و اینکه ارتباط فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش بهتر شده است، گفت: خوشبختانه با حضور آقای حسنی‌خو ما مشکل چندانی نداریم و حتی در رابطه با بحث مالیاتی کی‌روش ایشان خیلی کمک کردند و کی‌روش نگران این موضوع بود که خوشبختانه حل شده است و همچنین سربازی برخی از بازیکنان هم در حال حل شدن است تا بتوانیم نفرات مورد نیاز را با خیال راحت در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا عضو کمیته اجرایی AFC هستید، گفت: بله عضو کمیته اجرایی هستم و  من دنبال این هستم که در یکی از کمیته های موثر کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال در اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: این هفته در هیأت رئیسه مطرح می‌کنیم و تاریخ مجمع را مشخص خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها