کد خبر : 1238332 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 13:25 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: هواداران ملوان تک هستند

ملوانان که شرایطشان به نوعی است که در جدول احساس خطر می‌ کنند به دنبال کسب دو پیروزی هستند تا در لیگ بمانند.

حسینی: هواداران ملوان تک هستند
به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در مورد شرایط ملوان بعد از کسب تساوی مقابل فولاد گفت: واقعا باید این بازی را می‌بردیم ماجلو فولاد خوب بودیم ولی بدشاسنی آوردیم انگار قرار نبود در این بازی پیروز شویم. یک توپ را که فولادی ها از روی خط درآورد که دو، سه توپ ما هم به تیرک برخورد کرد. انشاالله که بتوانیم ذوب‌آهن را ببرم تا ماندنمان در لیگ قعطی شود.

او در مورد اینکه تا به حال ملوان تیم اکثر تیم های بزرگ را گرفته ادامه داد: جلو تیم های بالای جدولی خوب بازی می‌ کنیم و فولاد را هم همانند اکثر تیم های بزرگ دیگر می‌ توانستیم شکست بدهیم. الان شرایط به نوعی شده که پایین جدول هستیم اما حقمان بیشتر از این هاست. هیچ کس نمی‌ تواند در انزلی از ما نتیجه بگیرد و ما در شهرهای دیگر هم خوب بازی می‌ کنیم اما در این مدت بدشانسی آوردیم.

گلر ملوان در پاسخ به این سوال که تقریبا هر باز بازی کرده کلین شیت به دست آورده گفت: آره خدا را شکر در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتم در دیدار با سایپا هم دقیقه 86 گل خوردم اما بعد از آن دیدار 4 بازی بیرون نشستم. در بازی با فولاد هم توث خاصی روی دروازه نیامد ولی در کل آخر فصل تفاضل گل خیلی به کار آدم می‌ آید.

بازیکن ملوان در مورد شرایطش در جدول نظرش را اینگونه بیان کرد: جدول به نوعی است که با برد یک تیم انتهای جدولی شرایط فرق می‌ کند زیرا بقیه تیم ها امتیاز از دست می‌ دهند. این هفته باید تمام توانمان را برای شکست ذوب‌آهن بگذاریم، بازی بعدی مان در انزلی با نفت‌مسجدسلیمان داریم که اگر آن بازی را هم ببریم خیالمان راحت می‌ شود.

هنگامی که از حسینی سوال شد چرا چند هفته ای است همانند قبلی نیز نمی‌ گیرند پاسخ داد: می‌ توانیم اسمش را بدشانسی بگذاریم البته یک دلیل دیگر هم دارد و آن هم این است که بازی ما با سایپا قبل عید لغو شد اگر این بازی در زمان خودش برگزار می‌ شود ما سایپا را برده بودیم اما چون این دیدار عین تعطیلی ها افتاد و دچار مشکل شدیم. در بازی با نفت و فولاد هم هر چه زدیم به در بسته خورد.

وی در پایان افزود: هواداران ما در همه شهرها یادمان هستند درست است که تا اصفهان مسافت زیادی وجود دارد اما انشاالله که هوادارانمان بیایند. هواداران ملوان واقعا تک هستند.

دیدگاه‌ها