کد خبر : 1238398 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 18:15 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: عاشق کلمه سه گانه هستم

بارسلونا و بایرن، فردا در نوکمپ جدال حساسی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برگزار خواهند کرد. حضور گواردیولا روی نیمکت بایرن بر جذابیت های این بازی افزوده است.

انریکه: عاشق کلمه سه گانه هستم
به گزارش "ورزش سه"، شکست 7-0 بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن در فصل 2012-2013، انگیزه ای دو چندان به کاتالان ها برای جبران و گرفتن انتقام داده است. حضور پپ گواردیولایی که بهترین بارسای تاریخ را بنا نهاد، روی نیمکت بایرن، حساسیت ها را دو چندان نیز کرده است.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری این بازی گفت:" فکر می کنم از زمانی که گواردیولا به بایرن رفته، سبک بازی این تیم تفاوت های اندکی پیدا کرده است. او وجوه مثبت بایرن را حفظ کرده و به آنها چیزهای بیشتری نیز اضافه کرده است. بایرن بدون شک یکی از بهترین تیم های اروپاست. ما فردا به شکست این تیم فکر خواهیم کرد، نه به شکست پپ. متاسفانه فقط یکی از ما می تواند به فینال راه یابد.

می دانم که پپ در این موضوع که ما فردا چه قصدی داریم، تردیدی ندارد. هم بارسلونا و هم بایرن می خواهند کنترل توپ و میدان را در دست بگیرند. فردا خواهیم دید که کدام تیم موفق تر خواهد بود. البته که به بایرن احترام می گذارم؛ با این حال هدف ما پیروزی در این بازی است.

پپ، بارسا و بازیکنان ما را خیلی خوب می شناسد اما این مساله چندان روی بازی تاثیرگذار نخواهد بود. برنده این گونه بازی ها را جزئیات اندکی مشخص می کنند. بازیکنان بارسلونا از دیدن دوباره گواردیولا خوشحال خواهند شد اما انگیزه آنها برای بازی و پیروز شدن، بسیار بیشتر از دیدن پپ است. در انتهای بازی، زمان برای احوالپرسی به اندازه کافی خواهد بود."

بایرن مونیخ غایبان بزرگی چون روبن، ریبری و آلابا برای این بازی دارد. انریکه در این رابطه گفت:" بایرن آنقدر بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد که غیبت مصدومان به چشم نیاید. هر دو تیم خیلی خوب خودشان را مهیا کرده اند. ما مثل همیشه و بدون توجه به غایبان بایرن، برای این بازی آماده شده ایم. هدف ما زدن گل و بسته نگاه داشتن دروازه است. باید در هر دو فاز تهاجمی و دفاعی، خوب و موفق ظاهر شویم."

بارسلونا بیش از هر زمانی به کسب سه گانه نزدیک شده است. سرمربی بارسلونا در همین رابطه گفت:" من از لغت سه گانه خوشم می آید و عاشقش هستم. چه کسی می گوید که از این کلمه بدم می آید؟ اما می دانم که در انتهای فصل می تواند این عدد سه به صفر هم تبدیل شود.
ما در موقعیت مناسبی برای فتح سه جام مهم فصل قرار داریم اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و جامی کسب نکرده ایم. در لالیگا فاصله با رئال دو امتیاز است و در لیگ قهرمانان، هر 4 تیم نیمه نهایی، شانس یکسانی برای قهرمانی دارند. در کوپا دل ری نیز باید بیلبائو را شکست دهیم."

دیدگاه‌ها