کد خبر : 1238408 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 18:58 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

پنجعلی: بنیادکار را شکست می دهیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در دیدار فردا مقابل بنیادکار قطعا پیروز میدان خواهد بود و به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود می کند.

پنجعلی: بنیادکار را شکست می دهیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا محمد پنجعلی گفت: به بازی فردا مقابل بنیادکار به شدت خوشبین هستم و فکر می کنم می توانیم سه امتیاز آن را کسب کنیم. باتوجه به بردی که در لیگ بدست آوردیم با روحیه خوبی در دیدار فردا ظاهر می شویم و به عنوان تیم نخست صعود می کنیم.

وی در رابطه با عملکرد برانکو ایوانکوویچ، افزود: به هیچ عنوان نباید از او انتظار معجزه داشته باشیم زیرا او شناخت کافی از فوتبال ما ندارد و چند سالی از فوتبال ایران دور بوده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: مشکل پرسپولیس مربی نیست و مشکل اصلی این تیم مدیریت است. متاسفانه در ایران مدیران پس از اینکه با مشکل روبه رو می شوند مربی را تغییر می دهند تا توپ را به زمین آنها بیاندازند.

وی تصریح کرد: امیدوارم برانکو برای فصل بعد پس از مشخص شدن مالکیت تیم بتواند بازیکنان خوبی را در اختیار بگیرد. در حال حاضر مهم ترین اتفاقی که باید در پرسپولیس رخ دهد، مشخص شدن تکلیف خصوصی سازی است.

پنجعلی اظهار کرد: در خصوص مسایل فنی و انتخاب سرمربی باید کار کارشناسی انجام شود و شاید در این کار تصمیم به تغییر کادرفنی هم گرفته شود. در فوتبال خودمان چهره های بزرگی داریم که می توانند در کمیته فنی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: خصوصی سازی باید به صورت سیستماتیک انجام شود و شیوه فعلی بسیار اشتباه است. برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال باید از کشور هایی که در این کار موفق بودند الگو برداری کنیم و بعد وارد این عرصه شویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برای اینکه پایه های باشگاه برای خصوصی سازی صحیح درست شود به 15 سال زمان نیاز داریم. وی در خصوص حمایت پیشکسوتان از خریدار خاصی، تصریح کرد: با هدایتی جلسه داشتیم. حرف ما شخص نیست و اگر از هدایتی حمایت کردیم به خاطر علاقه ای بوده که در این چند سال به تیم نشان داده است.

دیدگاه‌ها