کد خبر : 1238413 | 15 اردیبهشت 1394 ساعت 19:11 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

عقیلی: همه چیز 50-50 است

هادی عقیلی مدافع میانی سپاهان امیدوار است که یک قهرمانی دیگر را با سپاهان تجربه کند. این در حالی است که او معتقد است در لیگ برتر امسال فقط سپاهان قواره قهرمان شدن را دارد.

عقیلی: همه چیز 50-50 است
به گزارش "ورزش سه" عقیلی در مورد شانس قهرمانی سپاهان می گوید: قهرمانی ما بستگی به نتایج تراکتورسازی و نفت دارد. اگر ما ببریم و آنها هم ببرند در نهایت سپاهان قهرمان نخواهد شد. الان فقط به فکر نتایج خودمان هستیم که دو بازی را ببریم تا اگر تراکتور و نفت لغزشی داشتند ما حسرت نخوریم.

از عقیلی می پرسیم که آیا سپاهان با کسب ۶ امتیاز قهرمان خواهد شد تاکید می کند: ۶ امتیاز می‌تواند شانس ما را برای قهرمانی بیشتر کند ولی باز هم همه چیز ۵۰ - ۵۰ است. اگر نفت این هفته نمی برد، تنها حریف ما تراکتور بود ولی آنها مثل خیلی از بازی ها در دقایق پایانی گل زدند و ۳ امتیاز را گرفتند. فکر می کنم جدول نشان می دهد که ما شانس اول نیستیم و باید منتظر نتارج دو تیم دیگر باشیم.

عقیلی در پاسخ به این سوال که قبول داری بازی های سپاهان آسان تر است می گوید: بازی های ما روی کاغذ آسان تر است ولی ما در لیگ بازی آسان نداریم.د ر لیگ امسال به ملوان ۴ امتیاز دادیم، به صبا ۴ امتیاز دادیم و به راه آهن هم ۳ امتیاز. ما مقابل تیم های پایین جدول امتیازهای حساسی از دست دادیم و مطمئن باشید کارمان در دو بازی پایانی راحت نیست.

مدافع سپاهان در پایان حرف هایش با تمجید از عملکرد تیمش می گوید: من امسال همه تیم ها را دیدم و معتقدم از لحاظ فنی فقط سپاهان در قواره قهرمانی بود. حتی اگر قهرمان نشویم هم این حرف را می زنم.
عقیلی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد قصد جدایی از سپاهان را دارد می گوید: من یک فصل دیگر قرارداد دارم، کجا می خواهم بروم؟ وقتی قرارداد دارم باید بمانم.

دیدگاه‌ها