کد خبر : 1238563 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:45 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

اصراری ندارم در مورد گذشته و آینده صحبت کنم

فرکی: سپاهان و محرم به هم گره خورده اند

سپاهانی ها که تا چند وقت پیش اوضاع چندان مناسبی نداشتند، در این مدت به نوعی کار کردند که در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

فرکی: سپاهان و محرم به هم گره خورده اند
به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی سرمربی زردپوشان اصفهان معتقد است که شانس قهرمانی تیمش بالای 50درصد است اما علاوه بر عملکرد تیم خودشان نتایج تیم های دیگر نیز در این مساله تاثیرگذار است.

مشکلاتی که پیش آمد متوجه ما نبود
من قبل هم گفته ام انتظارات از سپاهان بالاست. ما تا چند وقت پیش شرایط دشواری داشتیم اما هر جایی که نتیجه نگرفتیم در آنجا مشکلاتی پیش آمد که اصلا متوجه ما نبود یعنی به هر حال این وقفه هایی که در لیگ اتفاق افتاد به ضررمان شد، در بعضی از مقاطع بازیکنان امید و بزرگسال مان را نداشتیم و این قضیه در شکل بازی ما تاثیر گذاشت. نبود بازیکنان ما مثل شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی غیبت محرم نویدکیا به دلیل مصدومیت، اخراج بازیکنانمان در جریان بازی ها مثل اخراج رحمان احمدی در 2 بازی ذوب‌آهن و صبا، اخراج حاج‌صفی در دیدار با راه‌آهن و همه این قضایا به تیم ما لطمه زد و باعث شد امتیازاتمان را از دست بدهیم. اما توانستیم در سال جدید به شرایطمان در جدول برگردیم و در حال حاضر شرایط خوبی در جدول داریم.

شانس ما برای قهرمانی بالای 50درصد است
ما به قهرمانی خیلی امیدوار هستیم و برای رسیدن به این قضیه تمام تلاشمان را می‌ کنیم اما هر چه خواست خدا باشد همان اتفاق می‌ افتد اما شانس ما برای قهرمانی بالای 50 درصد است. اما هنوز هم مشخص نیست چه اتفاقی می‌ افتد. دو موضوع روی عملکردمان تاثیر دارد؛ یکی نتایج تیم خودمان و یکی نتایج تیم های دیگر.

قرعه خوبی به سپاهان نیفتاده
ما امسال شرایط متفاوتی را تجربه کرده ایم. در طی بازی هایی که در لیگ انجام دادیم با هر تیمی که بازی داشتیم این تیم یا احساس خطر می‌ کرد یا جزو تیم های مدعی مثل تراکتور، استقلال، نفت و فولاد بود. در حال حاضر هم 2 هفته است که با تیم هایی بازی داریم که در حال سقوط هستند. در کل قرعه خوبی به ما نیفتاده هر کدام از این بازی ها تجربه ای را به تیم ما اضافه می‌ کنند. با وجود استرس و فشاری که در بازی قبل با استقلال‌خوزستان داشتیم اما بردیم. چند روز دیگر هم باید با نفت‌مسجدسلیمان که این تیم هم سقوط را احساس می‌ کند، بازی کنیم. اما بازی آخر ما با تیم سایپا است که شاید نتیجه ای که به دست می‌ آید در کار سایپا تاثیر نداشته باشد اما 3 امتیاز آن دیدار خیلی به درد ما می‌ خورد.

سپاهان و محرم به هم گره خورده اند
شک نداشته باشید که اضافه شدن محرم نویدکیا به تیم ما خیلی کمک کرد. خوشحالیم که محرم در سال جدید برگشت، او خیلی دوست دارد به سپاهان کمک کند و در کل بازیکن دوست داشتنی است بخصوص اینکه سرنوشتش با سپاهان گره خورده. حضور او از نظر فنی و روحی روانی برای سپاهان مهم است و همانطور که دیدید با وجودش ما 4 بازی قبلی مان را بردیم.

اصراری ندارم در مورد گذشته و آینده صحبت کنم
من در مورد بحث جدایی ام که مطرح شده حرفی نمی‌زنم. آدمی هستم که نه دوست دارم به گذشته برگردم و نه اینکه به آینده فکر کنم زیرا گذشته تمام شده و آینده هنوز اتفاق نیفتاده، چیزی که برایم مهم است آن است که در حال اتفاق می‌ افتد. به زمان خودش در مورد آینده صحبت می‌ کنم و از آن طرف خیلی اصراری ندارم که در مورد گذشته ها حرف بزنم مگر اینکه موردی وجود داشته باشد یا سوالی شود. تمرکزم روی شرایط فعلی سپاهان است.

دیدگاه‌ها