کد خبر : 1238572 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 15:24 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سرمستی مقابل حریف قرقیز

علیرضا کریمی فینالیست شد

نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا گام به فینال گذاشت.

علیرضا کریمی فینالیست شد

بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اسپایر دوحه قطر آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در چهار وزن اول به مصاف حریفان رفتند که در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی، دارنده مدال طلای جوانان جهان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مقابل عظمت دولت بیکوف، نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2014، به پیروزی رسید. وی سال گذشته در فینال رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان نیز این کشتی‌گیر را شکست داده بود.

به گزارش فارس، کریمی در نیمه‌نهایی با نتیجه 8 بر 6 مقابل امید جان عثمان‌اف، قهرمان آسیا در سال 2013 و نفر سوم بازی‌های آسیایی از ازبکستان به پیروزی رسید و جواز حضور در دیدار فینال را کسب کرد. در وزن 86 کیلوگرم 11 کشتی‌گیر وزن کشی کردند.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر 7 مقابل ژیای مودی از چین به پیروزی دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله با ضربه فنی مغلوب نادربیک اولو صمت از قرقیزستان شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. در این وزن 13 نفر حضور دارند. سرمستی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها