کد خبر : 1238574 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 15:38 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه ملوان تصمیمی برای تغییر ندارد

در حالی که اخبار رسیده از تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه ملوان انزلی خبر می‌داد یکی از مدیران این تیم آن را تکذیب کرد.

باشگاه ملوان تصمیمی برای تغییر ندارد
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می‌شد قرار است طی روزهای آینده تغییراتی در این باشگاه صورت گیرد، یکی از مدیران این تیم در گفتگو با "ورزش سه"، این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد: ملوان در شرایط حساسی قرار دارد و قصد نداریم تغییراتی در این مقطع انجام دهیم که باعث حاشیه در تیم شود. ملوان برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرم به تمرکز در دو بازی آینده‌اش دارد و بهتر است در این برهه به این مسائل پرداخته نشود و می‌خواهیم در کنار هواداران جشن بقا بگیریم و در فصل آینده نیز با با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جایگاهی در خور شان هواداران و نام این تیم برای خود کسب کنیم.

نصراله زاده در گفتگو با "ورزش سه"، ضمن تکذیب خبر ایجاد تغییرات در این تیم گفت: طی صحبتی که با آقای محجوب داشتم ایشان این اتفاق را تکذیب کردند و از آن اظهار بی‌اطلاعی کردند.

اسکندری، یکی دیگر از مدیران باشگاه ملوان در رابطه با این اتفاقات گفت: مطمئنا مدیریت باشگاه با درک صحیح از شرایط باشگاه به دنبال ایجاد فضایی همراه با آرامش برای رسیدن به موفقیت و مهمترین برنامه ما در حال حاضر بقا در لیگ برتر است. همه ما بدون توجه به حاشیه‌ها و شایعات به دنبال این هستیم که بازیکنان و کادرفنی در آرامش دو دیدار آینده را به پایان برسانند.

دیدگاه‌ها