کد خبر : 1239822 | 22 اردیبهشت 1394 ساعت 10:54 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: زمان فینال حذفی تغییر نمی‌کند

رییس سازمان لیگ می‌گوید تاریخ فینال جام حذفی به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

تاج: زمان فینال حذفی تغییر نمی‌کند
مهدی تاج درباره مخالفت باشگاه ذوب آهن با برگزاری دیدار فینال جام حذفی در روز یازدهم خرداد ماه، اظها‌ر کرد: ما چاره‌ای به جز برگزاری این دیدار در روز یازدهم خرداد نداشتیم. با طرف‌های مختلف هم مذاکره کردیم. ذوب آهن از این موضوع ناراحت است و ما ناراحتی آنها را درک می‌کنیم اما آنها هم باید بدانند که به جز یازدهم خرداد زمان دیگری نداشتیم بنا‌بر‌این همان طور که دیروز (دوشنبه) اعلام شد دیدار فینال جام حذفی یازده خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل همچنین از برگزاری دیدارهای فینال جام حذفی از سال آینده در خرمشهر خبر داد و گفت: جام حذفی، جام آزاد سازی خرمشهر نام دارد بنا‌بر‌این با توجه به مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ از سال آینده تمامی فینال‌های جام حذفی در خرمشهر برگزار می‌شود، مگر آن که به صورت استثنا زمین این شهر آماده نباشد و آن زمان همچون سال‌های قبل بر اساس قر‌عه‌کشی مکان برگزاری دیدار فینال مشخص خواهد شد اما اساس کار این است که فینال‌های حذفی در خرمشهر برگزار شود.

چنین تصمیم سازمان لیگ با برگزاری دیدار فینال حذفی آلمان در ورزشگاه المپیک برلین دارد، شباهت دارد. دیدارهای نهایی جام حذفی آلمان هر سال در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها