کد خبر : 1241889 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 16:45 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

قربانی: شهر شلوغ شده دوستان شجاع شده اند

پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال معتقد است که بزرگترین فاکتور امیر قلعه نویی بستن تیم های قوی بود که امسال این اتفاق نیفتاد.

قربانی: شهر شلوغ شده دوستان شجاع شده اند
قربانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: فوتبال خیلی بی رحم است و همه نتایج گذشته را زود فراموش می کنند. الان می بینید آنچلوتی که رئال را قهرمانی اروپا کرده در این فصل که نتیجه نگرفته زمزمه های جدایی اش به گوش می رسد. در مورد آقای قلعه نویی هم همین طور است. متاسفانه این فصل سال خوبی برای استقلال نبود.

او ادامه داد: اگر بخواهیم از بعد فنی به استقلال نگاه کنیم آنچه که امیر قلعه نویی را از بقیه متمایز می کرد این بود که در ابتدای فصل تیم های خوبی می بست. اما امسال این اتفاق نیفتاد و به عقیده من نتایجی که استقلال گرفت عجیب نبود. ضمن اینکه آقای قلعه نویی به خاطر حواشی و جواب دادن به مربیان و بازیکنان شاید آن تمرکز لازم را نداشت.

وی افزود: من مصاحبه آقای مجیدی را خواندم، من کاری به انتقادهای ایشان ندارم اما یک سوال دارم اگر کادرفنی اینقدر بد بود چرا او با آنها کار کرد و اگر هم در آن زمان خوب بود، الان چرا از آنها انتقاد می کنیم. این درست نیست که ما هر وقت دلمان خواست در مورد یک موضوعی انتقاد کنیم.

قربانی در مورد انتقادهای مجیدی گفت: در فوتبال ما گذشته و شخصیت هر آدمی مشخص است. این درست نیست که وقتی شهر شلوغ می شود بعضی ها بخواهند برای گنده کردن خودشان شجاع شوند و حرفی بزنند ودر بقیه مواقع موش باشند و گوشه ای قایم بشوند. اگر انتقادی هست باید منطقی و به موقع گفته شود.

مدافع صبا در پایان گفت: همین که آقای پورحیدری در استقلال حضور دارد و به اندازه کل این باشگاه احترام دارد، این کار قشنگی نیست که ما بخواهیم همه را مورد انتقاد قرار دهیم. شاید مردم خیلی چیزها را فراموش کنند اما خود ما باید به یادمان باشد که چه کاری برای یک باشگاه انجام داده ایم که بخواهیم اینطوری در مورد آن قضاوت کنیم.

دیدگاه‌ها