کد خبر : 1241897 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 17:32 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست مسئولان فدراسیون های فوتبال عضو AFC

نشست مسئولان فدراسیون های فوتبال عضو AFC با حضور کفاشیان، علیزاده، اصفهانیان، عزیزی خادم، قراخانلو، هراتیان و جمالی در سالن کنفرانس آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

نشست مسئولان فدراسیون های فوتبال عضو AFC

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، نشست مسئولان فدراسیون های فوتبال عضو  AFC با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال قرقیزستان، نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال ژاپن، دبیرکل فدراسیون فوتبال افغانستان، عضو فدراسیون فوتبال کره جنوبی، رؤسای فدراسیون های فوتبال هنگ کنگ و برونئی از ساعت 16:00 آغاز شد.

در ابتدای نشست علی کفاشیان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی، نسبت به حضور این میهمانان در ایران ابراز خرسندی کرد و برگزاری چنین نشست هایی را برای رشد، توسعه و همکاری های چندجانبه هرچه بیشتر در سطح فوتبال آسیا مفید و تأثیرگذار بیان کرد. 

در ادامه این نشست دکتر علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال ایران پس از خوش آمدگویی به میهمانان و حاضرین در نشست بیان کرد: این نشست جهت تبادل نظر درخصوص زیرساخت های فوتبال ایران و اشتراک تجربیات کشورها در بحث زیرساخت سازی فوتبال آسیا برگزار شده است. در ادامه این نشست دو کلیپ تصویری از تاریخچه کشور ایران و رشد و توسعه تیم های ملی و عملکرد فدراسیون فوتبال در چند ساله اخیر پخش خواهیم کرد. همچنین پس از حضور شیخ احمد بن فهد فعالیت های آکادمی ملی فوتبال و فدراسیون فوتبال ایران را بیشتر تشریح خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست مدعوین به همراه مدیران فدراسیون و آکادمی ملی ایران از امکانات آکادمی فوتبال ایران بازدید کردند.

گفتنی است، شیخ احمد بن فهد- رئیس شورای المپیک آسیا تا دقایقی دیگر در آکادمی ملی فوتبال حضور پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها