کد خبر : 1241919 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 18:15 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال خیلی تاکتیکی‌تر از پرسپولیس بود

امامی‌فر: الهلال خیلی زهردار نشان نداد

پیشکسوت پرسپولیسی ها اعتقاد دارد این تیم برای صعود به مراحل بعدی در آسیا باید باهوش تر عمل کند.

امامی‌فر: الهلال خیلی زهردار نشان نداد
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا امامی‌فر در مورد پیروزی سرخ پوشان پایتخت برابر الهلال عربستان گفت: به نظر من حریف خیلی تاکتیکی تر و حرفه ای تر عمل کرد، ولی چیزی که خیلی مشخص بود این بود که تیم های عربستانی برخلاف تیم های دیگر عربی خیلی بازیکن خارجی نگرفته اند و شاید چون قطر میزبان جام جهانی است این کار را کرده تا خودش را نشان دهد و آموزشی برای سایر بازیکنانش باشد و قطر برای قهرمانی در آسیا برنامه دارد.

او در همین باره ادامه داد: الهلال خیلی زهردار نشان نداد و بازیکنانش در خط حمله و دفاع هماهنگ عمل نکردند. تیمی مثل پرسپولیس باید از این فرصت ها استفاده کند و از قهرمانی در آسیا به راحتی نگذرد.

وقتی از امامی فر سوال شد با توجه به اینکه مربی های کروات تجربه خوبی در آسیا دارند، برانکو در این زمینه چه کمکی می تواند به پرسپولیس بکند، پاسخ داد: به نظر من حضور آقای برانکو تاثیرگذار است؛ اما ابزار دست ایشان بازیکن است. البته برای دور بعدی مسابقات، برانکو می تواند بازیکن اضافه کند تا پرسپولیس بتواند از مهره های کارآمد استفاده کافی را ببرد. مدافعان پرسپولیس شانس آوردند چون اگر مهاجمان حریف کمی باهوش عمل می کردند به گل می رسیدند، در یکی از مصاحبه‌های بازیکنان پرسپولیس خواندم که گفته بود بازیکنان الهلال همه جای زمین بودند و این نشان از جایگیری مناسب بازیکنان حریف دارد.

دیدگاه‌ها