کد خبر : 1242025 | 01 خرداد 1394 ساعت 15:14 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

نفت پرچم ایران را بالا نگه داشت

ابراهیمی: از خودخواهی مطهری ناراحت شدم

نفتی های تهران سعی می کنند اتفاقات رخ داده در تبریز را فراموش کنند و فقط روی بازی برگشت با الاهلی عربستان تمرکز کنند. آنها که موفق شدند در بازی رفت با این تیم با برد از زمین خارج شوند، اکنون به دنبال تکمیل نتیجه خوبشان در دیدار برگشت هستند.

ابراهیمی: از خودخواهی مطهری ناراحت شدم
به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی در مورد پیروزی 1 بر صفر مقابل الاهلی عربستان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. ما می توانستیم دو، سه گل دیگر هم بزنیم زیرا موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه اینگونه نشد. انشاالله که برویم و در عربستان هم ببریم گرچه با یک مساوی هم صعود می کنیم. خوشحالم که پرچم ایران را بالا نگه داشتیم و یک بار دیگر عرب ها را بردیم. ما تمام سعی مان را می کنیم که خوب بازی کنیم تا حداقل اگر به فینال هم نرفتیم سربلند باشیم.

او در مورد برنامه شان برای بازی برگشت ادامه داد: ما به خود استراحت ندادیم و یک روز بعد از بازی هم سر تمرین بودیم. تمرکزمان روی بازی برگشت است و می دانیم که این دیدار خیلی سنگین است. حالا الاهلی هم از تیم ما شکایت کرده، فکر نمی کنم دو، سه ساعت معطل شدن در فرودگاه این قدر جو دادن داشته باشد. آن موقع که ما تا 4، 5 صبح در فرودگاه معطل بودیم مشکلی خاص نبود، حالا آنها هم 2 ساعت معطل شدند و اتفاق خاصی نیفتاده است.

هافبک نفت تهران در مورد حضور هواداران در استادیوم آزادی نظرش را اینگونه بیان کرد: تماشاگران واقعا ما را غافلگیر کردند و از فوتبال خوب و جوانمردانه از طرف نفت لذت بردند. به قول آقای منصوریان همان 15 هزارنفر را ما 150 هزار نفر می بینیم. ما با نوع فوتبالی که ارائه می دهیم هوادار را به استادیوم می کشانیم چون نفت ذاتا تیم پرطرفداری نیست اما همانطور که دیدید هواداران استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آمدند.

وقتی از ابراهیمی در مورد عکس العمل های جالبش بعد از خراب کردن موقعیت  در بازی تراکتورسازی سوال شد، پاسخ داد: اگر منظورتان عکس العملم در بازی با تراکتورسازی است باید بگویم که شرایط خیلی حساس بود، نتیجه 3 ـ 3 بود و ارسلان مطهری می توانست به من پاس بدهد و من از خودخواهی اش ناراحت شدم.

دیدگاه‌ها