کد خبر : 1242060 | 01 خرداد 1394 ساعت 18:01 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدون توجه به انتقادم به کارم در تیم ملی ادامه دادم

رضاییان: در راه‌آهن نمی‌مانم

ستاره هفته‌های پایانی راه آهن در لیگ برتر در حاشیه تمرین تیم ملی برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

رضاییان: در راه‌آهن نمی‌مانم
به گزارش "ورزش سه"، رضاییان با ابراز خوشحالی از حضورش در جمع تیم ملی گفت: از این اتفاق خوشحالم و انگیزه زیادی دارم. فشار خوبی است و استارت خوبی برای بازی‌های سخت آینده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید بازی‌های آینده را جدی بگیریم تا بتوانیم یکی از تیم‌های برگزیده حاضر در جام جهانی روسیه باشیم.

رضاییان درباره حضورش در اردوی تیم ملی در چند مقطع اخیر با توجه به شرایط راه‌آهن گفت: مسلما وقتی که در اردوی آفریقا دعوت شدم انگیزه بیشتری پیدا کردم و انتقادات زیادی به من شد اما به آن توجه نکردم و سعی کردم با عملکردم جواب آنها را بدهم.

مدافع راست تیم ملی درباره رقبایش گفت: رقبای جدی در این تیم دارم و باید تلاش کنم و خودم را اثبات کنم. چه خودم باشم و چه نباشم تلاش خواهم کرد و برای تیم ملی آرزوی موفقیت خواهم کرد.

رضاییان در پایان درباره شرایط ادامه همکاری‌اش با راه آهن گفت: در نیم فصل می‌خواستم از تیم جدا شوم اما وقتی از طریق راه‌اهن به تیم ملی دعوت شدم تصمیم گرفتم دینم را به این تیم ادا کنم. پول زیادی از این تیم دریافت نکردیم اما همه دوست داشتند این تیم ریشه دار در لیگ برتر حفظ شود و خوشحالیم به خواسته‌مان رسیدیم. در حال حاضر هم هم قراردادم به پایان رسید و برای فصل آینده امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم و به آینده فوتبالی‌ام کمک کنم.

دیدگاه‌ها