کد خبر : 1242076 | 01 خرداد 1394 ساعت 18:47 | 86K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری جلسه با استیل آذین طبیعی بود

خودروسازان برنده مزایده نشده اند

رییس سازمان خصوصی ادعا می کند که هرگز برنده شدن خودروسازان در مزایده خرید سرخابی ها قطعی نشده است.

خودروسازان برنده مزایده نشده اند
به گزارش "ورزش سه"، حضور دو شرکت وابسته به ایران خودرو و سایپا در مزایده چهارم خرید استقلال و پرسپولیس باعث شده که خیلی ها گمانه زنی کنند که این 2 شرکت برنده مزایده می شوند. با این حال علی اشرف پوری حسینی این شایعه را از اساس تکذیب می کند: اگر شایعه ای هم باشد از سمت سازمان خصوصی سازی مطرح نشده است چون به جز من کسی در مورد واگذاری سرخابی ها صحبت نمی کند.  آقای سبحانی، مشاور من هم اگر صحبتی کند کاملا با ما هماهنگ است و من این شایعه را از اساس تکذیب می کنم.

او ادامه داد: هرگز برای ما فرقی ندارد که کدام شرکت برنده مزایده می شود و هر شرکتی که شرایط بهتری داشته باشد، برنده خواهد شد و می تواند مالکیت سرخابی ها را در اختیار بگیرد. من اطمینان می دهم که برنده شدن هیچ شرکتی در مزایده از قبل قطعی نشده است.

رییس سازمان خصوصی در مورد دلیل جلسه این سازمان با شرکت استیل آذین ایرانیان بعد از مزایده چهارم هم گفت: موضوع خاصی وجود نداشت. به هرحال این شرکت در مزایده سوم که البته رقم پیشنهادی اش پایین تر از شرکت رقیب بود، مشکلاتی داشت که ما در مورد برطرف کردن این مشکلات با آنها جلسه گذاشتیم. این موضوع یک روال طبیعی است و من فکر نمی کئم مساله خاصی باشد که ما با یک شرکت دو، سه و یا حتی 5 جلسه برگزار کنیم.

پورحسینی در پایان در مورد زمان دقیق اعلام برنده مزایده هم گفت: من پیش از این هم گفته بودم که برنده مزایده شنبه یا یکشنبه اعلام می شود. فردا بعد از ظهر هیئت واگذاری جلسه دارند و صلاحیت شرکت کنندگان در مزایده چهارم بررسی  می کنند. اگر به تصمیم نهایی رسیدند همان فردا و نهایتا یکشنبه برنده مزایده مشخص می شود.

دیدگاه‌ها