کد خبر : 1242131 | 02 خرداد 1394 ساعت 08:42 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: دلیل ندارد بازیکنان از الهلال بترسند

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که النصر قدرتمندترین تیم عربستان را برده دلیل ندارد از الهلال بترسد.

عبدی: دلیل ندارد بازیکنان از الهلال بترسند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین عبدی در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: به عقیده من تیمی که النصر، قدرتمند‌ترین تیم عربستان را شکست داده دلیل ندارد از الهلال بترسد.

«النصر تیمی به مراتب قوی‌تر و با کیفیت‌تر از الهلال است اما ما موفق شدیم این تیم را در تهران شکست دهیم»، وی با یادآوری این موضوع گفت: الهلال در بازی رفت مقابل پرسپولیس به دنبال نباختن بود و خیلی سعی می‌کرد بازی را کنترل کرده و گلی دریافت نکند به همین خاطر بازیکنان پرسپولیس خیلی کم به دروازه این تیم نزدیک شدند. به هر صورت انجام دو بازی رفت‌ و برگشت در مرحله حذفی شرایط خاص خود را می‌طلبد و پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در بازی رفت نتیجه خوبی است اما تضمین‌کننده صعود نیست.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در این‌باره تأکید کرد: بازی در عربستان شرایط خاص خود را دارد و حریف برای کسب نتیجه به هر ترفندی روی می‌آورد. من فکر نمی‌کنم نباختن به الهلال در عربستان کار خیلی سختی باشد و با اتخاذ یک تاکتیک مناسب و عدم اشتباه می‌شود نتیجه لازم را گرفت.

عبدی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس در بازی رفت در عربستان شکست سنگینی را مقابل النصر پذیرا شد، گفت: در آن مسابقه ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و حتی چند فرصت گلزنی هم ایجاد کردیم اما روی دو شوت از راه دور دروازه‌مان باز شد، دو گلی که می‌توانستیم آنها را دریافت نکنیم اما وقتی اشتباهی صورت می‌گیرد دیگر کاری از دست سایر بازیکنان ساخته نیست. فکر کنم بازیکنان پرسپولیس از بازی رفت مقابل النصر تجربه خیلی خوبی به دست آورده باشند و در بازی با الهلال آن را به کار خواهند گرفت.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود الهلال بهترین تیم عربستان است، خاطرنشان کرد: الهلال در هفته‌های پایانی لیگ عربستان سوم شد، در حالی که در هفته‌های زیادی در رده چهارم جدول قرار داشت. این نشان می‌دهد الهلال خیلی هم قدرتمند نیست و نباید از این تیم بترسیم. در بازی رفت هم دیدید که مدافعان الهلال اشتباهات زیادی داشتند و در نهایت یک گل به خودی هم زدند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: الهلال به خاطر اینکه سال‌ها در فوتبال آسیا قدرت‌‌نمایی می‌کرد، صاحب نام و اعتبار زیادی است اما تیم فعلی الهلال چندان قدر نیست و بازیکنان خارجی خطرناکی ندارند. از دید من تیم‌های لخویا و النصر بازیکنان خارجی خیلی بهتری داشتند و ما توانستیم این تیم‌ها را شکست دهیم. با این شرایط دلیل ندارد بازیکنان پرسپولیس الهلال را برای خود بزرگ کنند.

دیدگاه‌ها