کد خبر : 1242229 | 02 خرداد 1394 ساعت 14:33 | 134.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای AS

شب گذشته آنچلوتی از برکناری خود آگاه شد

در طی ملاقلات فلورنتینو پرز و ارنستو برونزتی، رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم خود مبنی بر اخراج آنچلوتی را به اطلاع مدیربرنامه های این سرمربی ایتالیایی رساند.

شب گذشته آنچلوتی از برکناری خود آگاه شد
به گزارش "ورزش سه"، امروز آخرین باری خواهد بود که کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری رئال مادرید می نشیند؛ مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ داده و پرز یک شبه تصمیم خود را عوض کند. شب گذشته در رستورانی در مادرید، رئیس رئال مادرید و مدیر برنامه های آنچلوتی با یکدیگر ملاقات کردند. ملاقاتی که تا نیمه های شب به طول انجامید و طبق ادعای AS، پرز به اطلاع ایجنت کارلتو رساند که قصد ابقای مربی ایتالیایی تیمش را ندارد.

برونزتی از روز پنجشنبه در مادرید به سر می برد اما فلورنتینو پرز ملاقات با او را تا شب گذشته به تاخیر انداخت. طبق گزارش AS، پرز که از علاقه هواداران رئال به ادامه کار آنچلوتی آگاه است، قصد نداشت تا پیش از بازی با ختافه، بر آتش شایعات دامن زده و حواشی اطراف تیمش را افزایش دهد.

او هنوز در مورد جانشین آنچلوتی نیز به جمع بندی نهایی نرسیده است. رافا بنیتس، گزینه پیشنهادی مدیر ورزشی رئال است و پرز علاقه چندانی به این سرمربی اسپانیایی ندارد. کلوپ نیز وضعیتی مشابه بنیتس دارد و پرز به دلایلی راضی به انتخاب این مربی آلمانی نیست.
گواردیولا، مورینیو و فان خال، هر کدام در حال حاضر مشغول به کار در تیم های دیگر هستند و هاینکس و فرگوسن نیز بازنشسته شده اند.

فردا جلسه مهمی بین پرز و آنچلوتی در محل باشگاه رئال مادرید برگزار خواهد شد. تا بدین لحظه تصمیم پرز اخراج آنچلوتی است اما باید تا انتهای جلسه فردا صبر کرد تا خبری قطعی در این زمینه اعلام شود. طبق گزارش AS، حتی در صورت ابقای آنچلوتی، دستیاران او را دیگر در رئال مادرید نخواهیم دید و پرز قصد دارد مربی دروازه بان ها و بدنساز باشگاه را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها