کد خبر : 1242272 | 02 خرداد 1394 ساعت 17:50 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

در ریاض ضربه نهایی را می‌زنیم

نوراللهی: برانکو برنامه‌ ویژه‌ای برای الهلال دارد

احمد نوراللهی ستاره پرسپولیس در چند هفته اخیر امیدوار است بتواند در برابر ستاره‌های میلیاردی الهلال نیز بدرخشد و به همراه دیگر بازیکنان تیمش جشن صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را برگزار کنند.

نوراللهی: برانکو برنامه‌ ویژه‌ای برای الهلال دارد
به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی درباره تقابلش با هافبک‌های حرفه‌ای الهلال عربستان در دیدار رفت گفت: خیلی به ما فشار آوردند و با توجه به سیستمی که برابر ما به کار برده بودند در تمام نقاط زمین یار داشتند و این کار ما را خیلی سخت کرده بود.

وی ادامه داد: باید از تماشاگران ما تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که با حمایت خود سهم بزرگی در این برد داشتند و این برد در ادامه کمک زیادی به ما خواهد کرد تا در دیدار برگشت هم کفه ترازو به نفع ما سنگین‌تر باشد.

نوراللهی در ادامه درباره دیدار برگشت دو تیم و شانس تیمش برای صعود به مرحله بعدی گفت: مطمئنا با توجه به بردمان در آزادی شرایط بهتری نسبت به حریف داریم و چشم به ضدحملات در عربستان خواهیم داشت تا ضربه نهایی را به حریف بزنیم. کار سختی در عربستان خواهیم داشت و الهلال تیمی کاملا حرفه‌ای است و همانطور که در آزادی برای ما دردسرساز شدند در ریاض هم می‌توانند مشکل زیادی برای ما به وجود بیاورند و باید با تمرکز بالا به مصاف آنها برویم و از گل‌مان محافظت کنیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره شرایط خود در بازی برگشت نیز گفت: کادرفنی آنالیز خوبی روی خط هافبک آنها داشته و مطمئنا با استراتژی جدیدی به مصاف آنها خواهیم رفت. همانطور که گفتم در بازی رفت شرایط سختی را برابر آنها تجربه کردیم و باید هوشمندانه در زمین آنها به میدان برویم و فرصت خودنمایی به رقیب ندهیم. شخصا به بازی برگشت امیدوار هستم و تمام تلاشم را در کنار هم‌تیمی‌های دیگر به کار خواهیم برد تا شرمنده هواداران نشویم.

دیدگاه‌ها