کد خبر : 1242340 | 02 خرداد 1394 ساعت 22:45 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا:فصل بعد با قدرت بیشتری بازمی گردیم

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن، پس از آخرین دیدار تیمش در رقابت های این فصل بوندس لیگا، به هواداران تیمش قول داد که فصل بعد از قدرت بیشتری باز خواهند گشت.

گواردیولا:فصل بعد با قدرت بیشتری بازمی گردیم
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته پایانی بوندسلیگا امروز توانست در آلیانس آره نا میهمان خود تیم ماینس را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد.
گواردیولا بعد از پایان این بازی گفت:" می‌خواستیم هواداران را خوشحال کنیم و از آنها بخاطر همه چیز بویژه تشویق‌هایشان بعد از بازی برگشت برابر بارسلونا که به حذف تیم ما منجر شد، ممنونیم. فصل آینده با قدرت بازخواهیم گشت. هدف نخست ما این است که با طرز بازی‌مان هواداران را خوشحال کنیم و در درجه بعدی به کسب عنوان‌های قهرمانی فکر می‌کنیم. به پیش!"
باستین شواین‌اشتایگر هم گفت:" فصل بسیار خوبی را سپری کردیم و قهرمانی بوندسلیگا را به خانه آوردیم. در چمپیونزلیگ هم در ده دقیقه آخر به بارسلونا باختیم وگرنه در آن جام هم به فینال می‌رسیدیم. در جام حذفی هم همه دیدند که ما تا رسیدن به دیدار فینال فاصله‌ای نداشتیم. اگر تمام مصدومیت‌های این فصل را در نظر بگیرید، در مجموع کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتیم.
فیلیپ لام نیز به خبرنگاران گفت:" 34 بازی پیاپی بالای جدول ماندن دستاورد خاصی است. این یک اتفاق طبیعی و مسلم نیست، یلکه تلاش بسیار و برنامه‌ریزی شبانه‌روزی و تمرینات سخت پشت آن نهفته است. تیم ما لیاقت این قهرمانی را داشت."

دیدگاه‌ها