کد خبر : 1242388 | 03 خرداد 1394 ساعت 09:27 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: بازی های راه‌آهن سه بر صفر نمی‌شود

فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن می گوید بقا در لیگ برتر از قهرمانی برایش شیرین تر بود.

کاظمی: بازی های راه‌آهن سه بر صفر نمی‌شود
فرهاد کاظمی بعد از بقا در لیگ در خصوص شرایط باشگاه و موتومبا گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

بقا در لیگ بیشتر از قهرمانی لذت داشت
به نظر بقای راه آهن در لیگ معجزه بود.تا بحال در زندگی ام چنین فشاری را تحمل نکرده بودم و این بقا در لیگ از قهرمانی برایم شیرین تر بود. واقعا مشکلات زیادی داشتیم و با 12، 13 یار توانستیم تیم را نگه داریم که کار بزرگی بود. به بچه ها خیلی فشار آمد اما بالاخره توانستیم به هدف مان برسیم. بازیکنان جانانه تلاش کردند تا تیم در لیگ حفظ شد.

ما 7،8 درصد پرداختی داشتیم
در این مدت در باشگاه بلاتکلیفی حرف اول را می زد با بودجه ای که وزارت نفت در اختیار ما قرار داد و تلاش های عزیزان به خصوص آقای رحیمی توانستیم پرداختی داشته باشیم. ما فقط 7، 8 درصد از حقوق بازیکنان را دادیم و قرار شده با بازیکنان تسویه حساب کنند.

باید تکلیف واگذاری مشخص شود
هنوز تکلیف برای سال آینده مشخص نیست و همه چیز برای واگذاری در این هفته معلوم می شود. اول باید تکلیف باشگاه مشخص شود و بعد هم من تصمیم می گیرم. دوست دارم در هر تیمی که هستم تیمی قوی بسازم.

بازی های راه آهن سه بر صفر نمی شود
بازی های ما سه بر صفر نمی شود چون تا قبل از اینکه به ما بگویند از این بازیکن استفاده می کردیم. آی تی سی موتومبا را ترکیه صادر کرده و فدراسیون خودمان هم مجوز بازی او را داده بود.قبل از بازی آخر به ما گفتند از این بازیکن استفاده نکنیم که تمکین کردیم و طبق قانون کمیته انضباطی باشگاه مقصر نیست و نتایج بازی ها تغییر نمی کند.

بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند
ماندن راه آهن همانطور که گفتم معجزه بود. بازیکنان بیشترین فشار را تحمل کردند . همه تیم ؛ از گلر تا آن جلو منوچهری واقعا زحمت کشیدند و فشار روی این بازیکنان خیلی بالا بود. هر تیمی باید 5 فوروارد داشته باشد اما او تک و تنها بود. باید از زحمات بازیکنان تشکر کنم.

دیدگاه‌ها