کد خبر : 1242422 | 03 خرداد 1394 ساعت 11:58 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال-وست بروم

دو تیم آرسنال و وست بروم، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال-وست بروم
به گزارش "ورزش سه"، توپ‌چی ها آخرین دیدار فصل را در حالی پست سر خواهنذ گذاشت که به دنبال یک امتیاز برای قطعی کردن صعود مستقیم به چمپیونزلیگ هستند.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 72 امتیاز از 37 بازی، در رده ی سوم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، تنها یک پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارد. از این رو، منچستریونایتد برای صعود به رده ی سوم و کسب سهمیه مستقیم، انگیزه‌های فراوانی دارد. یک امتیاز، صعود مستقیم آرسنال را قطعی می‌کند و شاگردان ونگر، در 7 بازی اخیر مقابل وست بروم، شکستی تجربه نکرده و در صورت ادامه این روند، سهمیه مستقیم را دریافت خواهند کرد.دبوشی و چمبرلین به تمرینات تیم بازگشته اند ولی ونگر قصد ریسک کردن و بازی دادن به آنها را ندارد. ولبک نیز به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی توپ‌چی ها نیست.

وست بروم

شاگردان تونی پولیس با کسب 44 امتیاز از 37 بازی، در رده ی سیزدهم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، آمار بهتری نسبت به آرسنال به ثبت رسانده و با کسب 3 پیروزی و 2 تساوی ، در فرم بهتری قرار دارند. با این حال، آمار در بازی‌های اخیر دو تیم به سود آرسنال است. آنها در 5 دیدار اخیر انجام شده بین دو تیم، 4 پیروزی کسب کرده اند و یک بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است. بن فوستر، تنها غایب وست بروم برای این دیدار خواهد بود.

دیدگاه‌ها