کد خبر : 1242520 | 03 خرداد 1394 ساعت 17:52 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال از هواداران خواست مراقب رفتار خود باشند

تشکیل کمیته استقبال از پرسپولیس در ریاض!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حساب رسمی توئیترش به تمجید از الهلال عربستان پرداخت. به نقل از AFC الهلالی ها در 7 دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است. این باشگاه تنها باشگاه آسیایی است که همواره به یک هشتم نهایی صعود کرده است.

تشکیل کمیته استقبال از پرسپولیس در ریاض!
به گزارش "ورزش سه"، از یاشگاه الهلال نیز خبر میرسد، موسی الموسی عضو هیئت رئیسه این باشگاه وعده داد که پاداشی بزرگ پس از بازی پرسپولیس در انتظار بازیکنان و کادر فنی این تیم است. هر چند که جریمه سنگینی نیز برایشان جهت ناکامی در لیگ عربستان در نظر گرفته شده است.

آخرین خبر از الهلال این است که کمیته مسابقات عربستان هیئتی را مسئول استقبال از پرسپولیس و میهمان نوازی مطلوب از آنان از فرودگاه تا هتل و در اختیار گذاردن زمینی مطلوب برای تمرین آنان نموده است. پرسپولیس ها امروز عصر به ریاض می رسند و امروز و فردا دو جلسه تمرینی خواهند داشت. یاشگاه الهلال از تماشاگران این باشگاه خواسته است تا مراقب رقتار خود باشند و شخصیت برجسته خود را به همگان نشان دهند.

لازم به ذکر است که تماشاگران الهلال روز گذشته دفاع برزیلی تیمشان که دروازه خودی را در بازی رفت به اشتباه باز کرد را به شدت تشویق گردند.

دیدگاه‌ها